En onze vriend Google kan je heel goed behulpzaam zijn.
25 februari 2008 11:25
keitaro
En alles wat je vind en dat werkt natuurlijk niet vergeten hier te plaatsen ;)
25 februari 2008 11:27
frankvalphen
Zelf heb geen PDA dus kan hhet niet testen, maar als ik nog een like site tegenkomt zal ik hem ook wel posten
25 februari 2008 11:47
druipsnuit
maar als je op dit moment pda software wil posten, in welke catogorie moet dat dan?
25 februari 2008 12:23
erwin_w
[quote=104083]
[offtopic] Als er straks eventueel toch een categorie gemaakt wordt voor PDA/Smartphone zou dat het beste onder b.v. Windows Mobile vermeld kunnen worden, dit besturingssysteem komt zowel voor op de PDA als wel de Smartphone, enige vermelding straks mocht er iets geupload worden erbij vermelden of dit voor de PDA of Smartphone geldt (zit namelijk nog wel verschil in) [/offtopic]
25 februari 2008 13:00
druipsnuit
pda heeft de .cab extensie ik wist niet dat het bij smartphone anders is.
25 februari 2008 13:07
erwin_w
De extensie zal waarschijnlijk hetzelfde zijn maar er zit in een verschil tussen PDA's/Smartphones met ?n zonder touchscreen.
Ook de software opzich wordt nog wel eens verschillend uitgebracht, dus zwel voor PDA(PPC) als Smartphone.
Het zal niet mogelijk zijn om programma's die geschikt zijn voor touchscreens op een smartphone/PDA zonder touchscreen goed werkend te krijgen.
Vaak wordt ook aangegeven bij de software of deze daarvoor geschikt is.
Ga b.v. alleen maar eens uit van navigatiesoftware van bv. TomTom, deze hebben verschillende versie waaronder b.v. ??n voor touchscreens en ??n die geen touchscreen heeft.
Ik heb b.v. een smartphone van HP zonder touchscreen, ik zal dus moeten letten op de beschikbare software (ik kan wel met een pennetje op mijn schermpje blijven tikken maar dat zal geheid putjes gaan opleveren)
[offtopic]kijk maar eens bij b.v.de nieuwsgroepen, daar zie je snel genoeg het verschil tussen de software-versie[/offtopic]