Dezelfde server wel hea, niet een eigen server maar de server van raymus thuis bij laourens zetten.
17 januari 2008 16:43
leviathan
Waarom mag je geen public server draaien dan als je een legale versie hebt?
17 januari 2008 16:45
lbjornl
[quote=101081]
Anders valt er met meer dan de helft van de clan niet te spelen. Denk ik zo.
17 januari 2008 16:46
knarf
Gelukkig, waarschijnlijk kom ik vanaf zaterdagavond weer. Straf voorbij :).
[offtopic] IK vind het best wel leuk een 24/7 server, maar het hoeft van mij niet [/offtopic]
17 januari 2008 16:53
leviathan
[quote=101082]Nou dan maar even voor de duidelijkheid, public en private staan los van het feit of je server cracked is of niet. Je kunt dus een cracked public, een cracked private, een uncracked "normale" public of een normale private server hebben.
17 januari 2008 17:10
lbjornl
Zelf weet ik niet hoeveel er met cracked cod2 zijn maar ik in ieder geval wel (A). Is wel vervelend als je een war speelt op een andere server waar geen privatepatch opstaat. Nuja ik hoop dat ik dit mocht zeggen.
17 januari 2008 17:24
keitaro
[quote=101094]
CoD 4 the same... Daarom heb ik de game GEKOCHT ;)
bij Clanbase.com wordt je gebanned als ze er achter komen als je een illegale game gebruikt...
17 januari 2008 17:41
lbjornl
Hoe gebanned, van de server van TW kun je toch niet gebanned worden hoop ik.
17 januari 2008 17:49
leviathan
Clanbase heeft hier weinig betrekking tot, maar je wordt zeg maar gedisqualificeerd uit het toernooi, mocht je daar aan meedoen.
Maar om cracked of niet cracked te discussi?ren heeft hier weinig nut, je kunt namelijk gewoon een public cracked server hebben zonder dat iemand er vanaf hoeft te weten. Je game verschijnt alleen niet in de CoD2 serverbrowser, voor de rest is er geen verschil. (Xfire en ASE kunnen w?l cracked servers vinden).
17 januari 2008 17:54
louwrens
CoD servers kunnen je bannen voor een bepaalde tijd hoor Bjorn ;) had Xp 2 ook op mijne:P, maar heb het uitgezet.
stel: we hebben betaalde gameserver, bijna iedereen kan niet komen vanwege illi cod, hoor ik mensen zeggen spellen zijn duur, je moet er wat voor overhebben.
voorderest sluit ik me bij Keits post aan:)