24/7 is niet nodig, alleen mag ie wel overdag de hele dag aanstaan, want nu is ie niet vaak on.
Als ie nu in de week van 16.00~23.00 en int weekend 12.00~24.00 zou aanstaan zou ik dat beter vinden.
Mss is het ook mogelijk om op bepaalde momenten rifle only te doen, want ik vind dat wel leuk, en sommige anderen vast ook wel :p
17 januari 2008 19:02
koenh
effe over cod2:
Ik Blijf gewoon komen op de server of die nou 24/7 draait of niet. het maakt mij niet uit.
(en btw ik heb ook een illi cod2 :p en 4 XD )
17 januari 2008 19:56
blacksorcerer
Wat wordt trouwens in de poll bij dit topic bedoelt met "ja, ik deel mee"... "ja, ik neem deel" of "ja" ?
Of bedoel je met delen, het delen van geld om een 24/7 server te kunnen draaien?
Het kan ook aan mij (en het tijdstip liggen) maar ik begrijp dus niet helemaal waarop ik bij deze moet stemmen en of het ook voor niet-clanleden de bedoeling is dat er gestemd wordt ;)
Maar zoals in mijn vorige post in dit topic bleek, ben ik dus sowieso voor een 24/7 server, en is dat niet mogelijk, een server die op vaste tijden draait ?n op die tijden ook daadwerkelijk draait.
18 januari 2008 05:27
raymus
Zouden we een 24/7 server gaan draaien gaan we hem hosten bij een bedrijf... En daarvoor is geld nodig, maar louwrens had dit niet goed vermeld.
18 januari 2008 15:29
keitaro
[quote=101165]
Dan denk ik dat je of zelf veel moet dokken.. of de 24/7 gedachte moet opgeven... De leden die atm in TW clan zitten zijn nou niet bepaald types die graag iedere maand x bedrag overmaken om ergens te kunnen schieten...
18 januari 2008 15:32
raymus
En hoe weet jij dat?:S
18 januari 2008 15:37
lordievader
Hij weet dat omdat er hier (veel) nederlanders zitten :P. Nederlanders zijn vaak te gierig voor dit soort dingen (ik ook hoor).
18 januari 2008 15:41
keitaro
[quote=101169]
Nee dat niet.. Zeker niet zelfs.
Maar we hebben een aantal reacties van mensen gezien hoe ze reageerden over het sponser tw via sms. En later voor x bedrag extra functies... Veel waren het dar niet mee eens. Velen zullen niet hun portomonee open trekken voor anderen... Grote kans dat diezelfde mensen dat ook vinden bij andere uitgaves als het ergens anders gratis kan...
18 januari 2008 15:47
blacksorcerer
En ik denk ook dat hij dat baseerd op de leeftijd van de clanleden, en polls m.b.t. geld i.c.m. TW.
Maargoed uiteindelijk kan je dat pas daadwerkelijk weten met een poll erover, en de poll die hier nu op TW staat lijkt me in ieder geval geen goed beeld te schetsen, vanwege a.: het is voor iedereen toegankelijk, niet alleen clanleden, en b.: heeft iedereen die gevote heeft dan wel begrepen dat het hier om geld ging (aangezien ik het niet kon opmaken uit de huidige poll, zijn er misschien anderen die het ook niet op de door jullie bedoelde manier ge?nterpreteerd hebben ;)).
Daarnaast zal iedereen in de clan moeten willen meebetalen, lijkt me niet zo prettig voor de 'betalers' dat de niet-betalers ook meeprofiteren, of je moethet al als vereiste gaan stellen om lid te zijn/worden of 'betalers' bepaalde privileges geven o.i.d.
Maar daar zal de -=[TW]=- staff zelf wel uitkomen, ik gooi alleen even wat omhoog in dit topic als voormalig lid (a)