Hier wat updates wat er de komende tijd gaat gebeuren voor de -=[TW]=-
[*] Nieuwe clan site
[*] 24/7 server?
[*] Eigen forum
Dit zijn een aantal punten die de komende tijd waarschijnlijk gaan gebeuren. Hebben jullie tipc opmerkingen voor ons, of wil je gewoon mee helpen? Post het hier!
Groeten -=[TW]=- crew
16 januari 2008 21:56
luccey
Ik zou mee doen aan de site, wist je nog? xD
Alleen ik kan dan pas vanaf over 2 weken (volgende week proefwerkweek. ;)).
17 januari 2008 06:58
Account verwijderd
Ik zou ook wel kunnen helpen evt. aan de site of een forum.. ;)
Verder vind ik een 24/7 server wel goed, maar is niet pers? nodig. Maar je zou daar zowieso een 12/7 server ofzo van kunnen maken..
17 januari 2008 09:03
leviathan
Voor een public server is 24/7 wel een goede zet, als je de server een beetje populair maakt heb je altijd wel wat bezoekers in je server waar je mee kunt spelen als er verder niemand bij is van de clan zelf.
Blijft het nog steeds bij CoD2, of zijn er inmiddels ook al meer plannen gemaakt voor CoD4?
17 januari 2008 12:54
lbjornl
24/7 clanserver is echt dom als je veel members zou hebben en een populaire server allemaal ok maar met zo weinig members lijkt me het alleen elektriciteit verspiling :P.
17 januari 2008 16:08
leviathan
Na 2x lezen snap ik je zin wel, maar dit is dus een zeer goed voorbeeld waarom je interpunctie (leestekens!) zou moeten gebruiken. Het kan erg slecht uitkomen namelijk, en dat is precies wat er in jouw post gebeurt.
17 januari 2008 16:11
knarf
Ben het met Lbjornl eens. Doe dan beter dat hij standaard van 1600 tot 2400 aanstaat.
17 januari 2008 16:18
keitaro
[quote=101073]
ik zou gewoon lkkr 24/7 laten staan.
Als de clan het aanbied. En je hoeft er geen cent voor te betalen. Wrom dan bezuinigen op stroom?
Andermans kosten, misbruiken dei hap! lkkr 24/7!
17 januari 2008 16:20
raymus
[quote=101064] Uuhm daar ga ik hellaas niet over ik zou wel een cod4 clan willen beginnen om erbij te doen, maar koenH is hier al een clan mee begonnen dus die moet je pmen;)
Even nog wat meer info,
De nieuwe site krijgt een eigen forum, dus dat betekent ook dat dit alleen een animo topic wordt voor als we nieuwe leden zoeken.
Een 24/7 server wordt hem dus waarschijnlijk niet, aangezien hier toch naar mijn verbasing minder animo voor is.
Wat betreft de server die kan ik wel public maken, en misschien eerder aan zetten. Die mensen die zullen helpen weet ik allemaal, die krijgen wel bericht van mij via msn. Ik zal vanavond naar louwrens, even kijken misschien gaan we ook nog wel wissel dienst draaien van server (bijv: de ene s'middags en de ander s' avonds)
17 januari 2008 16:39
knarf
Nee, raymus dat moet je echt niet doen bij Louwrens. Want hij draait een legale Cod2