Vind ik, dan zie ik hier niet veel leden meer. In ieder geval mij toch nietmeer :O
EDIT: schrijffoutje :$
11 januari 2008 16:30
etienne
dat snap ik even niet Lbjornl?? wat bedoel je?? "Vind ik, dan zie ik hier niet veel leden meer"??
11 januari 2008 16:33
Account verwijderd
Hij bedoeld dat als het betaald zou worden hier om antwoord te krijgen, dat je dan hem hier niet meer zo vaak zult zien. En dat hij denkt dat andere dan ook niet meer komen..
En daar ben ik het mee eens ;) WEL zouden er extra functies kunnen komen, zoals een downloadlimiet voor gewone gebruikers (I) en dat gebruikers die gedonneerd hebben dit niet hebben ;) Of dat je dan geen reclame meer ziet ofzo ;)
Betalen voor een antwoord zou overdreven zijn, want naar mijn mening lopen hier nog lang niet allemaal experts rond, als er uberhaubt al iemand expert in is.. Niet dat dat hoeft, maar je gaat niet betalen voor een antwoord van iemand die het als hobby heeft en iemand graag wilt helpen?
11 januari 2008 16:35
lbjornl
Je eindigt je bericht met vind ik, ik ga daar verder op in. Als je meer functies gaat krijgen(wat blijkt niet te zijn). Dan zijn er meer mensen die zeggen "phoe dat is ook stom". Zoals ik, een deel van dat geld gaat ook naar admin mod, ... (correct me if I'm wrong (A))
11 januari 2008 16:36
Account verwijderd
[quote=100543]
Niet meer dan logisch als er een datalimiet zou komen? Want weet je wel hoeveel het de admins kost als zoveel mensen downloaden. Als je nou een gewone gebruiker max. 3 dingen per dag laat downloaden en een iemand die gedonneerd heeft onbeperkt, is dit veel eerlijker en is er veel meer kans dat de admins rondkomen. Ik weet niet of een van jullie admins nu nog geld uit eigen zak moet bijleggen aan de site, of dat alles al via de reclame kan worden betaald. Maar het kan pas een echte grote succesvolle site worden als dit helemaal uit de inkomsten is weg te werken. Dus met zo'n donneersysteem gaat dat goed op weg. ;)
11 januari 2008 16:40
etienne
ow zo, snapte ff niet wat je bedoelde (a).
Natuurlijk staat er iets tegen over als je "Sponsort via sms". Op het moment is dat nog niet zo, maar Rax bekijkt hiervoor de mogelijkheden binnen de nieuwe site.
Ik zou het ook niets vinden om bijv. te moeten betalen om antwoord te kunnen krijgen, dat zal er dus ook niet van komen.
Je moet het gewoon zo zien:
Het blijft zoals het nu is, maar sponsor je (op de nieuwe site) dan staat er iets leuks tegenover. 'n upgrade van je account met bijbehorende extra functie(s).
11 januari 2008 16:40
lbjornl
misschien niet echt on topic maar verwijder het maar als het je niet bevalt.
Zo is dat met alle sites, in het begin allemaal mooi maar na een tijd vindt je dat de kosten wat teveel zijn. Je vraagt 1.00 euro => 10% zegt ja daag ik ben weg. Kosten zijn nog redelijk hoog => 1.00 euro per maand => 50% gaat al weg. Wat hou je nog over mensen die echt heel veel nut aan de site hebben. Ik kan mijn posten ook posten op een ander gratis forum maar daar zal niet zo snel geantwoord zijn zoals op dit forum (was een compliment (A)). Deze site is mooi maar om er nu echt voor te gaan betalen vind ik erover.
11 januari 2008 16:45
etienne
ah hier zit de fout.
Je hoeft niet te gaan betalen, je mag een kleine bedrage achterlaten als blijk dat je het een mooie site vindt. Wat natuurlijk niet MOET maar mag!
Als je dus geen bedrage levert (wat dus echt niet hoeft, maar mag) kun je nog even goed je gang gaan op de site dan diegene die wel een kleine bijdrage geleverd heeft;)
snappie(Y)
11 januari 2008 16:48
lbjornl
Ja zover was ik al mee maar, betalen voor functies te krijgen :s. Dat vind ik nogal dom. Straks nog reclame op tv gaan maken ook :P.
11 januari 2008 16:49
etienne
betalen voor extra functies is heel normaal hoor^o)
veel site's werken met dat systeem.