Ff ter correctie. Ik bedoelde niet dat 'deze' site als pay only zou moeten komen. Zeker niet. Dat zou niet echt vriendelijk zijn tegenover de anderen. Zou ik zelf ook niet willen, wat ik bedoelde met mijn post dat ik niet beroerd ben om ergens geld voor neer te leggen.
Extra functies voor een kleine bijdrage ben ik wel voor. TW.nl kost erg veel geld, en de reclame vult dat lang niet allemaal naar mijn gevoel. Dingen als download limiet lijkt mij erg goed idee, helpt ook meteen bandbreedte probleem op te lossen.
Maar voor free members blijft forum net zoals het nu is hoop ik dan *op die paar beperkingen na*.die zullen er niet zijn lijkt mij, zonder de extra's zal het dan zijn. Die een "betalend" lid wel heeft;)
ge-edit door Etienne
11 januari 2008 16:54
rax
[quote=100552]
Als je een auto koopt moet je ook extra betalen om er een airco in te krijgen of andere optionele extra's, vind je dat dan ook dom?
11 januari 2008 16:55
lbjornl
Ja dat is normaal maar als dit ingevoegd wordt dan is het bv. 2.00 euro voor de reclame weg te krijgen etc... Maar de volgens keer is het al 3.00 euro en dan worden er bij de gratise leden meer dingen geblocked zoals een avatar etc...en dat loopt allemaal op. Wat krijg je uiteindelijk een "pay or leave site" Heel cru uitgedrukt als je het begrijpt (A).
11 januari 2008 16:57
etienne
discussie heeft geen zin meer, want dat is onzin wat jij zegt Lbjornl. Als je zo over TweakWindows denkt kun je beter hier weg blijven(n).
mod's en admins werken op vrijwillige basis, het sponsorbedrag zal gebruikt worden om de hosting e.d. te betalen. Want zoals jullie weten zal er met de komst van de nieuwe site voor een groter server gekozen gaan worden.
11 januari 2008 16:59
lbjornl
[quote=100558]
Ik dacht dat jullie betaald werden maar dat doet er niet toe. Een server kost al zoveel geld :O er dan ook nog eens tijd insteken is wel chapeau voor jullie.
11 januari 2008 16:59
keitaro
Alle crew members doen dit uit eigen wil. Vrijwilligers werk. Integendeel, wij mogen niet eens betaald worden aangezien TW.nl geen KvK is en geen Stichting of B.V of ander gerelateerd bedrijfsstructuur.
Alle centen van reclames etc gaan naar de server hosting. Wat echt v?len tientallen euro's de maand zijn. 0,0 naar Mods en Admins. Zelfs Ultimate Admin Rax zelf steekt er geld in ipv er iets aan te verdienen.
Dus dat je 1 euro betaald voor reclame weg en jaar later 2 is dus niet van toepassing en onrelevant.
11 januari 2008 17:08
simon8400
Ach Lbjornl... blijkbaar ken je niet zoiets als mensen helpen?
Rax heeft hier al een pak kosten aan de site, ook inkomsten. Problemen?Hij steekt er z'n tijd in, onderhoud het.. zeer normaal dat je daar dan wat voor terugkrijgt. En die Sponsor via sms vind ik een zeer goed idee. Niet iedereen wil natuurlijk geld uitgeven aan iets, in die z'n ogen, 'nutteloos', waaronder jij als ik je posts goed versta. Die personen willen lekker gierig zijn, alles nemen, niks teruggeven. Ik respecteer die mensen hun mening, maar TW is geen 'Pay or leave' site. Dus eigenlijk, waarover maak je jezelf druk? Je moet niet bang zijn, je zult geen verschil merken*.
Ook leuk idee om toch even extra functies te geven, maar in mijn ogen hoeft dit zelf niet. (Word dan natuurlijk wel meer gedaan.)
PS: Zojuist even gedoneerd
PS2 @ Keit: Ben daar ook lid, al een jaar inmiddels ;)
11 januari 2008 17:11
etienne
lijkt me duidelijk hier:
mocht het nog onduidelijk zijn dan raad ik je aan om het volgende topic te lezen. en eventuele vragen daar te stellen.