Ik heb het doneren "Sponsor via SMS" ondertussen opgemerkt onderaan de site, en ik dacht, dat het mss wel een goed idee was om er ook zo'n balkje te zetten als op wikipedia, om te zien hoeveel er in totaal al gedonneerd is.
Het is alleszins een suggestie
XP 2
10 januari 2008 21:53
louwrens
ik zie Sponsor via sms staan hoor(A)
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post is geen nuttige bijdrage?[/color][/size]
10 januari 2008 21:57
koenh
Ja is wel een goed idee :P
[offtopic] De sms dienst was mijn idee :P [/offtopic]
10 januari 2008 22:49
Account verwijderd
Is er ook nog een voordeel voor de gebruiker als hij sponsort via sms? Dus krijg je dan nog extra functies ofzo?
Als jullie echt willen dat het gaat lopen kunnen jullie beter dat gaan bieden.. ;)
11 januari 2008 08:02
rax
Momenteel zitten er nog geen extra voordelen aan voor gebruikers die sponsoren via sms. Het systeem staat er nu op voor bezoekers die tevreden zijn over de website en eventueel iets willen terugdoen.
Samen met de nieuwe site zal er waarschijnlijk een systeem gemaakt worden waarmee je je account kunt upgraden zodat er bijvoorbeeld geen reclame meer getoond wordt op de site (net zoals tweakers.net dat ook heeft) en misschien nog enkele andere kleine voordelen.
11 januari 2008 13:48
lbjornl
Met andere woorden, dit wordt een betaalsite :s.
11 januari 2008 16:05
keitaro
[quote=100520]
Hoeft niet. Het kan en mag. Als betaald member kan.... is nog niet, kan, je meer extra dingen bij gaan krijgen. + de gedachten dat je TW.nl steunt ;)
Maar betalen is geen verplichting. Heb je alleen dingen minder (of juist meer als je de reclame meetelt).
11 januari 2008 16:11
rax
[quote=100520]
Je kunt je account UPGRADEN. Er staat niet dat je moet betalen om een account aan te maken of te hebben!
11 januari 2008 16:11
keitaro
Betalen voor sites vind ik heel normaal.
Op expert-exchange.com heb ik ook betaald account anders zie je antwoorden niet in topics. Daar is pas kennis te vinden. Weliswaar engels only maar echt heel veel kennis. Van hardware, programmeren, webdesign, server beheer, communicatie. echt alles. Kost 30 euro een account voor 5 jaar. Vind dat niet zo heel duur voor een plek waar je veel aan hebt.
11 januari 2008 16:21
etienne
idd Keitaro die site's zijn er ook.
maar zoals het hier op TweakWindows is (en gaat worden) zal het vooral zijn om ook een bedankje als Lid achter te kunnen laten. Het is dus niet zo dat je opeens nergens meer toegang tot hebt zonder te betalen. Dat zou gekkenwerk zijn (vind ik).