ja maar hij heeft geen aansluitingen meer op de voeding ;)
27 december 2007 23:56
lordievader
Tja dan moet je je vader (of moeder natuurlijk, of broer en zus) heel lief aankijken en vragen of ze je geld willen lenen voor een nieuwe voeding!
27 december 2007 23:58
masterwillems
[quote]Tja dan moet je je vader (of moeder natuurlijk, of broer en zus) heel lief aankijken en vragen of ze je geld willen lenen voor een nieuwe voeding! [/quote]
dat is een hele vervelende eigenschap, je kan beter een tijd sparen dan te lenen ookal is het van je zus broer moeder of wie dan ook
soz voor offtopic
27 december 2007 23:59
arjan_sa
jawel, ik heb wel genoeg aansluitingen ;)
Wat ik in vorige topic bedoelde was dat ik genoeg molex aansluitingen had, maar niet genoed dingen(zoals drives enz) om ze erin te doen ;) ik heb iets van 5/6 molex aansluitingen over.. ff tellen dan edit ik wel
28 december 2007 00:01
masterwillems
dan is de oplossing een stuk goedkoper:P
28 december 2007 00:03
lordievader
Ja dan hoef alleen die kabel van 3,50 te kopen als ik het goed begrijp.
Komt dan alleen weer 9,50 bij voor verzend kosten -.-
28 december 2007 00:15
arjan_sa
ik haal er wel een bij mycom.. Of ik eis een nieuwe want stel ze geven je een auto zonder koppeling.. heb je ook niks aan natuurlijk!
28 december 2007 00:16
blacksorcerer
Nee, dit is gewoon een standaard (maar oud model) auto, zonder navigatiesysteem. Als je de navigatie er ook op wilde voor de toekomst had je dat moeten zeggen bij de dealer dat je navigatie er ook in wil. Maar je kan natuurlijk ook navigatie achteraf kopen.
En net als dat een navigatiesysteem relatoef goedkoop is t.o.v. de auto is zo'n klein kabeltje ook niets t.o.v. een graka die zoveel power nodig heeft.
Bij mijn graka kreeg ik zo'n molex->PCI-E kabeltje er trouwens bij, dus misschien kan je beter zeggen dat de fabrikant van jouw graka niet zoveel waarde hecht aan het ondersteunen van kopers met een iets veroudert systeem...
Maar als een graka 2 powerconnectors nodig heeft,dan ben ik toch bang dat je met je AOpen voedingkje met 23A echt aan de krappe kant zal zitten. Maargoed proberen kan geen kwaad natuurlijk (a)
28 december 2007 01:36
syntax terror
Kan toch wel kwaad (denk ik)
want als je voeding sneuveld kan t best zijn dat ie nog een spanningspiek afgeeft de rest van je hardware ook sneuveld. Ik heb wel eens gehad dat m'n voeding een spanningspiek afgaf, maar dat was niet omdat de voeding sneuvelde.