ook al zit er bijna niks op?:P
Ik kreeg bij mijn graka ook een molex->pci-e kabeltje, maar volgens de tw'ers moeten er 2 in kunnen ipv 1 molex..
dus;
molexinput--->(gaat naar pci-e hieronder)
molexinput-->PCI-e
ik heb:
Molexinput--molex/pci-e
28 december 2007 11:01
lordievader
Heb je dit gelezen: http://ati.amd.com/products/radeonhd2900/requirements.html
Voldoet jouw voeding (/systeem) hieraan? Staat ook dat je 2x PCI-E connector nodig hebt. (WOW voor crossfire heb je er 4 voor nodig -.-, en voor crossfirex 8 O.O, maar dat kna die kaart niet aan geloof ik.)
28 december 2007 11:56
arjan_sa
er staat: one dualwidth X16 lane.
verder heb ik alles behalve 550 watt, maar de winkelier zij dat het geen problemen zou moeten leveren
28 december 2007 12:11
lordievader
Sorry, misschien een beetje onduidelijk. Wat ik met de 2 PCI-E connectors bedoelde zijn de aansluitingen op je voeding. Mijn fout
28 december 2007 12:48
louwrens
de kaart heeft dus 2 PCI-e contacten, daar moeten dan ook 2 PCI-e stekkers in lijkt mij.
PCI-e op de kaart:
deze heeft er 1:
[img]http://www.octools.com/articles/nvidia/6800gt/pcie10.jpg[/img]
en dan moet deze erin:
[img]http://www.techpowerup.com/articles/144/images/32pcie.JPG[/img]
28 december 2007 13:25
arjan_sa
mijn kaart had er ook maar een..
Jongens, laat maar.. Ik heb 'm terug gebracht.. Mycom's oordeel:
moederboard ondersteunt het niet.. Hij heeft mobo geflasht en ge update.. mrr niks werkte.. helaas
misschien topic sluiten...
[b]Hij zou wel moeten werken op mijn voeding, die man had het aangesloten op meerdere 400W voedingen van Aopen.
Hij heeft de graka ook op een andere pc geprobeerd, geen problemen..[/b] Het lag dus gewoon aan mijn mobo..
28 december 2007 15:08
masterwillems
wtf waar slaat dat nou weer op...als je een pci-e aansluiting op je mobo hebt kan je alle huidige kaarten er op aansluiten. had je je hele pc naar de mycom gebracht of alleen de graka? anders ben je ook opgelicht :')
28 december 2007 15:31
arjan_sa
hele pc.
Hij kon het niet vinden.. en keek op site van asus..
Daar stond een lijst met graka's die werken..
Ik weet niet waarom die niet werkt, hij ook niet.. ales zat goed.. pci-e is niet kapot..
Ik werk nu met 7300GS gwon op pci-e.. Hij deed er meer stroom op.. niks
KAN DAT NIET? BEN IK OPGELICHt.. egt he.. dus ze lullen maar wat:|?
WANT IK WIL DAT DIE KAART WERKT.. maar niks werkte..
28 december 2007 16:08
louwrens
van Asus site (hij is niet down, paar dagen geleden wel:P)
Ik denk eerder dat je gewoon afgescheept bent ipv opgelicht. Ze vinden het probleem niet dus zeggen ze maar dat het incompatibaliteit is.
Dit zou nog wel kunnen maar dan hebben we eerst meer info van je nodig. Zoals het merk en precieze type van je graka. En met die graka bedoel ik dus niet ATI 2900XT maar het echte merk en type, bijv.: MSI RX2900XT-VT2D512E-HD.
Toch denk ik dat je graka wel gewoon zou moeten werken, al zou er wel duidelijk prestatieverlies zijn doordat het maar op 4x snelheid draait. Dus als ik jou was zou ik sowieso een ander moederbord kopen. Bij 8x slot hebben high-end kaarten al performance verlies, laat staan 4x snelheid dus...