Dat die led's aangaan is vanwege het PCI-E slot, die kan zelf ook stroom leveren alleen niet genoeg voor een 2900GT. Ik zou ook zeggen laat de kaart testen, zodat je zeker weet dat die het doet, ja of niet natuurlijk maar dan kan je gebruik maken van je garantie. Ik hoop voor je dat hij het in de toekomst zal doen!
EDIT:
Dit is een molex:
Je hebt van die verloop-kabels zodat je een molex kan gebruiken in een PCI-E connector.
27 december 2007 23:20
masterwillems
een high end pci-e kaart zoals de hd2900 heeft pci-e power suply nodig anders werkt hij niet. als je die niet hebt aangesloten doet hij dus niks. als je niet een converter hebt molex (molex is de standaart voedingskabel voor bv naar de dvd speler) naar PCI-E power suply dan doet hij niks.
dit is dus blijkbaar het probleem want jij wist hier niet vanaf. nog een plaatje met een molex:
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/31/Molex_female_connector.jpg/800px-Molex_female_connector.jpg[/img]
27 december 2007 23:23
arjan_sa
Hoe zou ik 2 molex aansluitingen kunnen gebruiken?..
Er is maar plek voor 1
Ik heb deze kabel:
[img]http://lib.store.yahoo.net/lib/xoxide/molex-to-pci-express-2.jpg[/img]
En ik heb 'm wel aangesloten hoor..
Die kleine op het plekje waar die moet (graka) en die molexingang gewoon een molex in gedaan, en de losse molex die gebruik ik nu nergens voor want alles is al bezet;)
27 december 2007 23:23
masterwillems
door zo'n ding te kopen:
[img]http://lib.store.yahoo.net/lib/xoxide/molex-to-pci-express-2.jpg[/img]
overal te koop (hardware zaken dan)
edit: die moet je dus gebruiken voor de pci-e kaart sluit ze allebij aan op apparte molex aansluitingen en dat zwarte ding op je videokaart en hij zal het doen.
edit 2:
je moet ALLEBIJ dus TWEE molex aansluitingen gebruiken anders werkt hij niet.
27 december 2007 23:24
lordievader
Je sluit 2 molex kabels aan op de ene-kant en die PCI-E connector prop je in je HD2900GT
27 december 2007 23:25
arjan_sa
ik zie het:|..
EGT BEDANKT
ik heb gewoon zo'n ding:
Ik gebruik jouw afbeelding als voorbeeld:
Linkerkant: Molex
Midden, molex insteekding(zoals die van afbeelding)
Rechts, PCI-e aansluiting
27 december 2007 23:29
lordievader
En hoe zijn de resultaten met de HD 2900GT. Ik heb zo een gevoel dat je nu in deze vakantie niks anders gaat doen dan GAMEN!
27 december 2007 23:30
arjan_sa
Ik kan 'm nog niet gebruiken...
Ik heb dus nog steeds het probleem dat ik die Kabel die ik moet hebben niet heb..
maar wel eentje waar ik niks mee kan:S...
ik moet er eentje heben waar 2 molex kabels in kunnen.. k heb er maar 1tje :|
27 december 2007 23:32
masterwillems
:P kan wel had al zo'n gevoel dat ik ergens had gelezen dat de hd2900 2 van die kabeltjes nodig had wel slordig van de fabrikant door ze niet mee te leveren.
wat je beter kan doen is een nieuwe voeding kopen daar zitten namelijk die kabels al bij dus dan heb je dat gekl**t niet met die molex
27 december 2007 23:36
arjan_sa
daar heb ik op het moment het geld niet voor(A)
heb net alles uitgegeven aan: graka.. en toen was m'n geld op
@ admin, laat topic nog fftjes open tot over 1 week, want ik moet kijken of ik geen voedingsproblemen krijg..alvastbedankt
Bedankt masterwillems en Lordievader. Zonder jullie was het niet gelukt(nu nog ff testen:P)
De rest ook bedankt!