@ARjan: zorg eens dat je videokaart op 1 lijn van je 12v staat (je hebt er 2, 1 van 10A (volledige gele draad) en 1 van 13A (halg geel half zwart draad), lieft de 13A, en alle andere dingen op de andere lijn. En probeer zo weinig mogelijk aan te sluiten (dus ookgeen cd-rom ding enzo).
Ik zie niet zo snel hoeveel W en A je graka verbruikt, maar het is iig wel een beetje aan de krappe kant.
27 december 2007 17:47
knarf
Ik had dit namelijk eerst ook met mijn AGP kaart
27 december 2007 17:47
arjan_sa
@Knarf, hij stond op INT-vga, nu staatie op beide, maar het heeft niet geholpen..
ik edit zo ff of het gelukt is met de raad van BS
EDIT
@bs. niet gelukt... helaas, etzelfde als eerst.. ik heb alles eruit gehaald behalve HD en 2gig ram (+graka)..
Wat ik niet stnap is hoe ik mijn vidkaart op 1 lijn kan zetten.. ik heb gewoon bundels met kabels waarin ik een plugje in moet doen. .
Via een 4pins connector krijgt mijn graka stroom:
Van voeding naar zo'n soort spilt ding:
1. HD
2. Graka
andere ideeen?:(
27 december 2007 18:13
syntax terror
Heb je ondertussen je graka al in een andere pc geprobeerd??
zo ja,
als ie in de andere pc werkt kun je verder zoeken,
als ie niet werkt breng je m terug
27 december 2007 18:29
arjan_sa
er is geen andere pc waar ik 'm in kan stoppen...
Bs, misschien nog andere ideeen..?
27 december 2007 19:17
knarf
Laten testen in een PC zaak
27 december 2007 19:20
arjan_sa
Ik heb een paar dingen gevonden!
1. Als ik die graka eruit haal een met onboard CSS werkt hij slecht op lowest settings, met die graka erin daarentegen gaat hij zelfs goed op hoogste settings (soms een beetje laggy) maar aa uit en dx9 ipv 10.
2. Ik heb op google gezocht naar een afbeelding van de 2900GT en heb verschillen gevonden:
1. Die op internet hebben 2x 8pins connectie op de graka, die van mij maar 1
2. Die van internet hebben dus ook 2 kabels nodig: 1x6pins 1x8 pins, of 2x6, of 2x8 enz...
3. De graka gaat aan, maar ook zonder kabel! Met kabel gaan rode ledjes aan voor 1 seconden (boot), daarna knipperen ze voor +- 1 seconden, tenslotte gaan ze uit. Zonder kabel blijven de ledjes branden.
Heeft iemand hier iets aan waardoor diegene mij hieruit kan helpen?
@Knarf, dat ga ik morgen doen
27 december 2007 23:14
masterwillems
had je de pci-e aansluiting wel aangesloten op de kaart (speciale aansluiting voor high end pci-e kaarten als die niet suported is met je voeding moet je 2 molex aansluitingen gebruiken)