Die apparaten doe het weer.
Maar er staat bij mijn Harde Schijf
32 bit off
02 december 2007 20:17
enesg
ik heb ook zoiets gehad. maar toen ik m'n mp3 speler uit de usb-poort haalde deed m'n pc het weer gewoon. dus lag gewoon aan m'n bios instellingen waarscheinlijk.
04 december 2007 07:51
bj farmore
Ik heb ook wel zoiets dergelijks gehad, dan gaf die bij het opstarten van windows een BSoD. Ik weet niet of dat bij jouw ook het geval is. Maar dat lag dus aan de IDE/SATA instellingen en de goede bootdevices instellen. Zoiets zal Enesgulcicek ook wel hebben gehad.
04 december 2007 11:09
knarf
Ik ben net bij een pc-zaak geweest en die zij dat ik misschien mijn harde schijf weer moet activeren met Partition magic, ga ik zo proberen.
04 december 2007 15:21
martensupport
HD activeren met partition magic? Nooit van gehoord. Activeren met Fdisk weet ik echter wel.
ik ben benieuwd ;) Maar heb je al geprobeerd op te starten met alleen een live cd?
04 december 2007 15:40
knarf
Al gedaan, videokaart doet het goed, alsnog getest in een andere pc. Ik heb op google gezocht maar zie nergens hoe ik een hersteldiskette moet maken ?Wie weet het ?
04 december 2007 15:43
martensupport
Hersteldiskette waarvan? XP of van je software waar je een backup van hebt gemaakt? zoals Partition magic, norton ghost etc..?
04 december 2007 15:46
knarf
Van XP, de pc waar ik nu op ben heeft hetzelfde besturingssysteem
04 december 2007 15:48
martensupport
Opstarten met windows XP cd
kiezen voor R (reparatie)
dan krijg je te zien: c:\>
voer in fixboot
of eerst chkdsk
Google wil altijd helpen ;)
Eventuele xp diskettes zijn te downloaden, maar ik weet niet of je die moet hebben, aangezien ik de exacte fout niet weet.