Ik heb vandaag gewoon gecomputerd, ook op TW gezeten. Nu wil ik hem aanzetten en doet mijn beeldscherm het niet meer. Ik heb niks bijzonders gedaan. Ik heb mijn beeldscherm al op een andere pc(laptop) aangesloten ik kan alleen de videokaart niet op een andere pc aansluiten.
30 november 2007 21:54
martensupport
Kun je je bevindingen ook even vermelden? We weten nu dan wel dat je het beeldscherm op een andere pc hebt aangesloten, maar je hebt niet vermeld of dit nu werkte of niet ;) En betreft het de pc die staat bij je hardware profiel, of een andere. Dit is handig, omdat we dan weten of de videokaart onboard is, of zoals de pc in je hardware profiel een losse.
30 november 2007 22:01
knarf
SOrry, hij deed het daar gewoon op en de kabel ook, mijn videokaart heeft het al een jaar goed gedaan.
30 november 2007 22:03
martensupport
Weet je ook of de pc zelf goed werkt verder? Dus hoor je de gebruikelijke opstartgeluiden enz ? Gaan de lampjes van HD activiteit branden, hoor je het windows opstart of inlog geluid?
30 november 2007 22:07
knarf
Nope, ik hoor verderrest niks. Ik hoor nu ook piepjes (tu-tu) achter elkaar.
30 november 2007 22:10
martensupport
Hoorde je die normaal tijdens het opstarten ook? Zo nee, dan is het handig om even te melden hoeveel biepjes hij geeft en of ze lang zij, of kort. (dit kan wisselen bv : Lang Kort Kort Lang
Heb je trouwens al geprobeerd een ander beeldscherm erop aan te sluiten?
30 november 2007 22:14
knarf
Nee, maar het beeldscherm doet het goed op een andere pc. En die piepjes lank kort lang kort lang kort
30 november 2007 22:20
martensupport
[quote=95507]
Ik kijk nu naar de beep codes van de Ami bios [url]http://www.amptron.com/html/bios.beepcodes.html[/url] Maar hier zie ik het zo niet tussen staan.
Het gaat om de pc in je hardware profiel toch?
30 november 2007 22:29
xp 2
Het is volgens mij een award BIOS, dus uit het lijstje van Martensupport kan ik afleiden dat het een "Bad Processor" is