ik heb niks bijzonders gedaan, maar ik test hem zo wel weer. Nu moet ie toch wel afgekoeld zijn
01 december 2007 09:23
arjan_sa
heb je echt helemaal niks gedaan?
Heb je dan wel een onboard graka? Kijken of die wel werkt. als die ook niks doet, dan kan het aan iets anders liggen...
(of dat ze dan allebei kapot zijn:P)..
Als je 'm aan doet, heb je dan helemaal geen beeld of heb je nog wel de bios?
Schroef de pc eens open en kijk of alle verbindingen/draden/slots ens goed zitten, duw bijv een beetje op je graka, druk alle draadjes ff in zodat ze goed vastzitten.. Je zou zelfs kunnen kijken of je RAM er wel goed in zit.. mrr voor zover ik weet maakt je computer dan helemaal geen piep of wel*-)
01 december 2007 09:29
andredrummer
[quote=95502]
Het is je Graka ;) kijk even of die goed in het slot zit en haal hem er uit en maakt hem even schoon> stop hem er weer in en als het goed is doet ie het weer!
Tenminste, bij mij gaat het wel zo...
01 december 2007 09:31
knarf
Oke ik test het vanmiddag moet nu gaan spelen, bedankt voor de moeite.
EDIT : Ik heb het getest maar hij doet het nog steeds niet.
01 december 2007 09:59
zone
hmm ik heb dit ook eens gehad.
bij zat het probleem aan mijn voedingkabel(langs de buitenkant van mijn pc).
haal die er eens uit voor 5 min. en steek hem er dan terug in ..lukt het dan niet dan kan je een andere voedingkabel gebruiken.
lukt het dan NOG niet ...
ga eens naar een pc winkel en vraag daar of ze je graka eens kunnen testen en leg je probleem eens uit.
01 december 2007 15:40
knarf
Ik heb net mijn pc aangezet (nog niks geddan, wou net doen wat je zei) en hij doet het een beetje. Nu kan ik alleen Windows XP niet starten als je zeg maar van een cd wilt opstarten komt dat te staan maar hij laadt er nu niks.
Het is een wat onduidelijke foto maar op dit scherm blijft hij vasthangen.
Worden je hardeschijven en cdrom stations wel herkend?
01 december 2007 17:58
jaspervh
Heb ik ook gehad... bij mij bleek dat men videokaart kapot was...
01 december 2007 18:00
lorre851
Dit probleem ligt ZEKER 167.33% aan je BIOS. Probeer je BIOS te resetten. (via je computer of via het jumpertje op je moederbord)
Controleer ook of de kabeltjes van je pc-knop GOED op je mobo zitten. (bij mij zaten die er ooit eens niet goed op en dan krijg je van die gekke toestanden op je scherm)
Controleer (voor de zekerheid) de kabels (stroom+mobo connectors) van je HDD's en DVD-stations. Kijk ook de jumpers na.
Kijk in je BIOS of alle priority's van je bootdevices goed staan.
Als het dan niet werkt denk ik dat je mobo doot is.