Maar waarom willen we een rangsysteem maken als dit standaard ook al in cod 4 is?
29 november 2007 16:29
blacksorcerer
@Gerbenkwakkel: volgens mij had je dat al gezegd [quote]Mij mag je eventueel ook wel als een hogere rang beschikbaar stellen![/quote]
@Soemie: hij kan natuurlijk wel nog een intern (in de clan) systeem maken om een clanleider en eventuele andere leden met bepaalde functies aan te duiden
@Simon8400: ik denk eerder dattie nog opgescheept zit met een pc met een GeForce 4 kaart die het dus niet trekt met CoD4, en dat hij in de kerstvakantie dus pas weer op zijn normale pc kan/mag spelen... misschien dattie voor proefwerkweek o.i.d. moet leren van z'n ouders ;)
29 november 2007 17:02
koenh
Willen jullie morgen of vanavond (kijken nog wel) komen op de server?
Dan wil ik kijken of het ook loopt met meerdere mensen in de server. (En misschien al een paar rangetjes verdelen :P )
b.v.d. KoenH
Oja de server loopt nu al de hele dag maar niemand is nog gekomen :P (komt omdat ik dat ook niet aangegeven heb dat die online is :P )
Jullie mogen gewoon joinen :p
29 november 2007 18:35
blacksorcerer
Misschien rond 8 uur vanaaf eens een potje schieten, gister was met 4'en al gaaf, dus hopelijk vanaaf nog meer.
Gewoon een try-out zeg maar :p
( connect adres voor de server staat in de topicstart. connecten doe je door op ~ te drukken in het spel en dan te typen /connect ip )
29 november 2007 18:57
Account verwijderd
Komt er iemand nu online op de server? (A) Ik ben er nu online maar is zo saai alleen
Ik zie dat de rangen weer opnieuw beginnen in je server, heb je de server ranked staan of niet?
Maarjeh ben snel genoeg weer hoog lvl ^^
EDIT: Waarom kickt je punkbuster mij van de server? :S
[color=gray][size=8]In je beginpost, Discipline ipv disipline ;) Veel plezier vanaaf![/size][/color]
29 november 2007 19:43
koenh
@iedereen :P Punkbuster ga ik nog uitzetten of veranderen, hij zit echt elke keer te kloten maar naar 3x gedisconnect te zijn blijf je geconnect. das wel weer fijn :P