ik wil er ook wel bij, kheb mij daarnet al eens aangemeld op server, maar er was niemand anders online
29 november 2007 20:15
koenh
bent gij pieter?
29 november 2007 20:19
thaghost
ja
kan het dat de server ofline is?
29 november 2007 20:20
blacksorcerer
Jij hij lijkt nu offline...
Punkbuster problemen heb ik gelukkig geen last van, ik heb de 1.2 Patch ge?nstalleerd en met de PBsetup de laatste Punkbuster ook
29 november 2007 20:42
koenh
hij is ook offline.. er is serveronderhoud. Punkbuster nakijken enzo.
Wil iedereen zijn/haar punkbuster updaten.. en CoD4 naar patch 1.2 ?? Anders krijg je problemen met de server, zoals kick van punkbuster.
Als de server nu goed opstart dan kunnen we weer gamen :P
HIj is goed opgestart jullie kunnen weer gamen :P
[size=8][color=red]Mod: [/color][color=black]Size weggehaald mensen kunnen zo de letters ook wel goed lezen;)[/color][/size]
29 november 2007 21:29
gerbenkwakkel
Isie vanavond online? CoD2 laat ik vallen hierzo!;) ik ga wel mooi CoD4'en!:D
30 november 2007 07:00
Account verwijderd
Ik kom vanaaf ook wel ..Lijkt me wel eens leuk. Er moeten wat meer mensjes in de server komen zodat er meer exp kan worden verdient :O
Wie komt er nog meer?
Een lijstje van mensen die totnutoe waarschijnlijk vanaaf komen spelen:
Ik ben er vanavond niet. Ik ga naar een vriend. Maar ik zal de server gewoon draaien :p
Rax kan alleen de mappen veranderen (ik ook) ik zal bs ook de zooi wel sturen zodat hij dat ook kan doen :p
nou hoelaat moet die aan???
30 november 2007 15:11
blacksorcerer
vanaf 6 uur 's avonds lijkt er meestal al animo te zijn om te gaan spelen (vari?rend tussen 6 en 8 kan ik beter zeggen), dus 18:00 lijkt me wel handig dat de server alvast aan is.
Op de cod2 server was het ook vaker dat er om 8 uur is afgesproken met de meesten, maar dat er toch ook genoeg waren die al eerder wilden/gingen spelen