Iedereen is nu nog Soldaat, Na enige tijd ga ik de rangen verdelen. Ik kijk op basis van Discipline, orde, score, of je bevoegd bent voor de functie etc etc Dus vragen om een bepaalde rang heeft geen nut, Je word gekozen omdat je daarvoor geschikt bent.
mvg, KoenH
28 november 2007 23:51
etienne
ik doe wel mee, maar wel gewoon als soldaat;)
28 november 2007 23:52
blacksorcerer
Aangezien ik af en toe wel CoD4 multiplayer wil doen, mag je mij ook best bij de clan zetten
Wel zonder enige verplichtingen, behalve het dragen van een eventuele clantag en mij gewoon netjes en volwassen te gedragen ;)
28 november 2007 23:57
simon8400
Ik doe zelf niet mee, maar ik wens jullie allemaal veel knalplezier!
@KoenH, veel succes met het onderhouden van de server! (y)
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] Je post is wel een nuttig bijdrage, maar dit topic gaat over anmino check en niet bedankjes. Doe dit de volgende keer pm a.u.b;)[/color][/size]
29 november 2007 00:04
gerbenkwakkel
Ik doe zekers mee!:D CoD4 nu op het hoogst!:D
Mij mag je eventueel ook wel als een hogere rang beschikbaar stellen!;) maar ik wil nog wel CoD2 blijven doen hier!;)
29 november 2007 08:00
keitaro
Ik zal niet deelnemen in de clan maar zo nu en dan een potje CoD 4 Multiplayer doe ik graag mee. Mits ik zin en tijd heb natuurlijk :P
29 november 2007 08:50
Account verwijderd
Ik wil wel lid worden ;)
Lijkt me erg leuk om eens tegen jullie allemaal CoD 4 te spelen? Welk lvl zijn jullie allemaal al? Ik ben lvl 7 nu
BTW Wanneer wordt er standaard gespeeld?
29 november 2007 09:57
jeroentjeh
ik wil ook wel lid worden
29 november 2007 14:18
xp 2
Vanaf kerstvakantie kan ik meedoen, dan mag ik terug op mijn pc.
Die Geforce 4 zal het met CoD4 niet trekken...
Dan het ik trug mijn 7600
29 november 2007 14:25
knarf
Ik kan pas vanaf April CoD4 kunnen spelen, PC is er nu nog te sloom voor