Sinds kort is Call of Duty 4 voor de pc ook uit. Er is al een CoD2 clan en nu is het misschien een goed idee om een een CoD4 clan te starten(kunnen de mensen met Vista ook eens fatsoendelijk CoD spelen:P.) Daarvoor moeten er dan wel genoeg mensen zijn die al over CoD4 beschikken. Daarom heb ik er even een poll bij gezet om te zien of er genoeg animo is.
Koenh heeft zich al beschikbaar gesteld om een server te draaien.
21 november 2007 21:32
zone
ik zou graag wel meedoen met jullie clan (want ik speel veel games heb zelf ook cod spel(niet voor pc) maar aangezien mijn computer dit niet lekker kan draaien zal ik dus niet kunnnen meedoen
21 november 2007 21:36
desinger
Ik zou ook graag deelnemen, de demo was indrukwekkend en de gameplay voelde goed ook de graphics.
Maar mijn pc kan dit spel niet zo vlot draaien dus zal ik moeten passen...
(Maar niet als ik geluk heb bij een wedstrijd ivm nieuwe game pc :p)
21 november 2007 21:45
koenh
Ik zou de server wel willen hosten, wat Rax al in het eerste bericht wel heeft aangegeven.
Ik hoop dat jullie ook meedoen met cod4.
Als jullie hem niet willen kopen,, Pm me dan effe ;)
Edit1;
@zone en desinger
Mijn pc kan hem waarschijnlijk ook niet helemaal goed trekken maar ik ga het zeker spelen, Zal alles wel op laag zetten.
Hopelijk zie ik jullie 2 bij de aankomende cod4 clan.
Edit2: de systeemvereisten.
minimum systeemeisen:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz of AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor of een 1.8Ghz Dual Core Processor of hoger ondersteund
RAM: 512 MB RAM (768 MB voor Windows Vista)
Schijfruimte: 8GB
Videokaart(generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 of hoger of ATI(R) Radeon(R) 9800Pro of hoger
aangeraden systeemeisen
CPU: 2.4 GHz dual core of hoger is aangeraden
RAM: 1GB voor XP (2GB voor Vista is aangeraden)
Schijfruimte: 8 GB
Videokaart: 3.0 Shader Support is aangeraden. Nvidia Geforce 7800 of hoger of ATI Radeon X1800 of hoger
bron: gamez.nl
21 november 2007 21:47
raymus
Heey gaat de cod2 clan dan vervallen?:S
21 november 2007 21:50
koenh
Nee tuurlijk niet raymus..
21 november 2007 21:52
raymus
Het lijkt mij bovendien veel te vroeg voor een cod4 clan, aangezien iedereen nog moet in spelen en vele nog niet eens weten dat hij er is;) Maar goed dit is mijn mening ik hoop iig dat hier door de animo voor de tw clan niet verzakt dit zou erg jammer zijn...
21 november 2007 21:56
louwrens
@ rax best, als jij CoD4 voor iedereen haalt:p, komt toch genoeg met ads binnen(A)
21 november 2007 21:59
koenh
@louwrens je kunt me pmen ;)
21 november 2007 22:06
kyentei
Het lijkt me wel leuk om mee te doen. Alleen heb ik niet veel zin om CoD4 te gaan kopen, aangezien dit ook niet heel erg goedkoop is. En downloaden = illegaal/niet on-line