kzou heel graag mee willen doen..
maar zelfs COD4 hapert op laagste settings bij mij :(...
en zo'n slegt systeem heb ik niet*-)...
ligt misschien aan mobo, datie alles vertraagt(kan ff niet op de naam komen). Kga het nog een keer proberen als m'n vriend zijn graka eens meeneemt;). Als dat dan wel lukt ga ik het spel denk ik kopen (wat ik niet vaak doe met spellen:P)
21 november 2007 22:52
knarf
Ik kan hem nu nog niet aan maar ga volgende week nieuwe pc kopen :).
En Kyentei volgens mij (tenminste bij CoD2) kan je als je hem hebt gedownload wel in de tweakwindowsserver spelen.
Het lukt nu namelijk ook.:P
22 november 2007 07:46
Account verwijderd
Ik ben zeker voor, Cod 4 is het enige wat ik nog speel :O Veel beter dan Cod 2
22 november 2007 07:59
psyheart
ik wil mee spelen in een clan, maar dan moet ik COD4 eerst kopen
zal ik binnekort maar eens doen
22 november 2007 09:54
blacksorcerer
CoD4 ftw ;)
Ik zal wss langzaam ook overstappen op CoD4, echter heb ik nu nog niet de MP gespeeld... (SP wel al uitgespeeld op hardened).
[size=8]Dit heeft te maken met het niet werken van de MP door een bekende/beruchte audiodriverfout, waardoor ook legaal gekochte gebruikers met een realtek onboard niet kunnen spelen :s ?Nogal een grove fout van de ontwerper om het spel al vrij te geven terwijl deze grote fout er nog inzat...[/size]
Ik moet nog proberen of het dan wel met mijn aparte audiokaart werkt, die er nu niet inzit doordat ik een grote grakakoeler en een tv-kaart op het mATX mobo heb gestopt.
Zodra ik (binnen enkele weken) weer een goed ATX bord heb, stap ik over op Vista en CoD4 (aangezien CoD2:MP niet werkt bij mij op Vista :p). Of ik nog lid blijf van de CoD2 clan dat zie ik dan wel
Edit: @hierboven: de CoDx servers staan los van deze site en zullen hoogstwaarschijnlijk private servers zijn. Dit betekent dat ook mensen met een niet-legale versie zullen kunnen spelen, al wordt dat natuurlijk niet direct hier aangeraden ;)
22 november 2007 14:48
lbjornl
ik zou het wel willen, maar ik ga het zeker niet kopen.
22 november 2007 16:19
lasth0pe
ik heb het alleen op de xbox360 8-) en om het nu op de pc ook nog te gaan kopen ik weet het niet hoor
22 november 2007 16:53
mattnl
[quote=94196]Xbox live kan dat toch op een of andere manier?
Correct me if i'm wrong.
22 november 2007 17:10
louwrens
als je CoD4 illi hebt zoals koen:P dan heb je strx dat gezeik van Key Code is Use of het ergste PB blokt je IP voor een dag (of altijd) dan kun je niet meer online:P
en CoD4 kan ik niet eens goed spelen, zodra er 2 poppetjes komen stotterd alles al
22 november 2007 17:16
koenh
ey ik heb punkbuster uitstaan tjaphoofd :p en dat ligt gewoon aan je pc dat die dan stottert XD