ja ik heb een sis Grafische kaart in me computer zitten en ik weet niet waar ik een nieuwe update van daan kan halen weet 1 vna jullie dta mischien
30 september 2007 13:17
michelvandijk
[quote=87846]
[offtopic] Is het geen BareBone ..?[/offtopic]
30 september 2007 13:18
bj farmore
@michelvandijk: klopt
@nfscarbon: voer dit even uit: start -> uitvoeren -> (mss krijg je nog een vraag, druk maar op ok/ja -> ) en dan even kijken onder beeldscherm. Dan kun je ons aan de hand van die gegevens vertellen wat voor videokaart je hebt.
En verder kun je in het zelfde venster ook bij tabblad 'systeem' even kijken wat voor processor je hebt en hoeveel werk geheugen je hebt.
En die min 128mb klopt wel, daar onder kun je het spen nauwlijks spelen. Het is dan natuurlijk wel handig omdan nog een snellere chip en/of snellere GPU te hebben.
30 september 2007 13:34
louwrens
toen ik me onboard nog gebruikte had ik precies hetzelfde probleem.
later een losse graka en hij werkte
de meeste barbone's kun je wel een losse graka doen:)
30 september 2007 13:36
nfscarbon
maar waar kan ik de driver downloaden de nieuweste van sis
30 september 2007 13:42
bj farmore
Vertel nu eerst even de gegevens die ik je gevraagd heb! Voor hetzelfde geld ik kan ik je zo vertellen of het updaten van je videokaartdriver helpt.
30 september 2007 13:43
michelvandijk
[quote=87866]
Comment @ laatste regel: Ja dat klopt, ik heb er ook een andere kaart in gezet ..:)
30 september 2007 13:54
leviathan
[quote=87868]Al eens geprobeerd gewoon sis en dan .com erachter te proberen? Vaak hebben bedrijven makkelijke adressen hoor ;)
En als dat niet zou helpen had je altijd nog een zoekmachine als google kunnen gebruiken. http://www.sis.com/download/agreement.php?url=/download/
30 september 2007 14:43
keitaro
de SiS website mss?
30 september 2007 15:58
louwrens
Met die SiS onboard graka gaat het niet lukken.
Ik heb zelf ook een SiS chipset met SiS graka en die trok het ook niet, zelfs met die nieuwste driver.