ik heb zelf de Nvidia 6200A en die wekt er perfect op...
13 oktober 2007 09:44
roy92
Ik heb een 7600GS 512MB, en ik kamp (alweer) met hetzelfde probleem. Eerder was het met een andere no-cd crack opgelost, maar dat mocht deze keer niet baten. Kom eveneens niet verder na de filmpjes, en grafische kaart voldoet toch wel aan de eisen, naar mijn veronderstelling.
Probeer is een wat oudere driver misschien, of een andere no-cd crack, ff googlen daarvoor.
13 oktober 2007 10:07
louwrens
@Vincent: een nVidia driver op een SiS Integrated video? ^o)
--------------------
@Roy: hier werkt ie nog steeds:P
[size=8][color=black]Mod:[/color][color=blue]Louwrens.... De text onder de lijn is niet echt iets waar men wat aan heeft. Je bent 4 sterren.... Wanneer komen de posts voor een 4 sterren member met waarde??[/color][/size]
13 oktober 2007 11:43
stino
Wat voor windows heb je? als je xp hebt moet hij hem pakken maar als je vista home premium hebt niet want ik ken mensen die home premium hebben en die krijgen GTA SA niet gedraait, zelf heb ik ultimate en daar draait hij wel op dus;). dus dat kan het ook zijn
13 oktober 2007 11:55
louwrens
@Stino: hij heeft een onboard videokaart (zit al op het moederbord) en GTA SA wil niet draaien op een onboard (mss uitzonderingen).
Ik had het zelf ook dat ie op me onboard niet wou en toen heb ik een losse videokaart gehaald en nu doet GTA het wel