Ik zat laatst naar mods te zoeken voor San Andreas (was die lelijke CJ zat) en kwam toen deze site tegen: [url]http://nl.wikigta.org/wiki/Main_Page[/url]
Je kan er ongeveer alles vinden, Hidden Packages, Horseshoes, Easter eggs en nog veel meer.
Ergens stonden ook cheats dus als je de game niet aan kan zou je het daar kunnen opzoeken. :P
08 augustus 2007 19:53
zone
heej vraagje niet over vice city of san andreas maar over gta3
hoe moet je in godsnaam en vliegtuigje van de grond halen dus hoe kan je ermee vliegen ik kan er wel mee rijden maarja dat is natuurlijk niet vliegen h? dus hoe beweeg ja dat vliegtuig in de lucht (en hoe laat je het opstijgen en landen ?)
het is op pc h
09 augustus 2007 17:59
andredrummer
[quote=79230]
He Matt, Er zijn bepaalde soorten op het internet te downloaden hoor, ik weet niet of je deze site al es gezien hebt.
Ik heb een keer een GTA Vice City gedownload waar geen tekst bij stond als je bijv. een cheat had ingevoerd of je was met een missie bezig.
09 augustus 2007 18:06
unknown
ik heb dat ook dat je geen geluid hebt...ook gedownload...dan is het de versie zonder radiostations...als het goed is doet de mp3 en de fx geluiden het wel....anders moet je ff drivers installere
09 augustus 2007 18:10
zone
maar hoe bestuur je nu dat vliegtuig ???
09 augustus 2007 18:33
louwrens
met A,S,W,D,Q en E
en de + en - voor de wielen in en uit de klappen
A= naar links
S=remmen/achteruit
D=naar rechts
W=vvooruit
Q=staartvleugel naar links, gaat dan naar rechts)
E=staartvleugel naar rechts, gaat dan naar links
met de muis wil het ook, die gewoon de gewenste richting schuiven (reageert wel wat trager, maar lijkt echter)
dus naar rechts sturen is: A en Q
09 augustus 2007 18:45
leviathan
De dodo ?s een vliegtuig en dus kun je er toch echt wel mee vliegen. Al is het vliegtuig expres voor de grap met veel te korte vleugels in het spel gezet zodat het ding zeer instabiel is. Het is duidelijk te zien dat het de bedoeling van Rockstar was om niet te kunnen vliegen met het ding aangezien veel gewouwen textures aan de bovenkant missen en er geen hoogtelimiet in het spel zit. Je hoeft je dus ook niet er om druk te gaan maken dat je niet er mee om kunt gaan.
Het is uiteraard w?l mogelijk om ermee te vliegen, maar dit is zeer lastig en vereist veel oefening. Na wat oefenen kon ik al aardig met het ding vliegen, ik kon er zelfs rondjes mee vliegen en loopings mee maken. Na een tijdje lukte het me zelfs om langer als een half uur in de lucht te blijven en heb zowat het hele spel van bovenaf gezien, rondjes cirkelend over de eilanden. Jammer genoeg eindigde mijn geweldige vlucht met een respawn fout omdat ik in een berg respawnde toen ik van de map af vloog met het automatische omdraaimechanisme.
De dodo vliegt van zichzelf gewoon zeer instabiel en heeft flink de neiging te gaan "stuiteren". Probeer dit vooral niet recht te trekken want dan gaat het mis.
Gewoon veel oefenen, succes ;)
EDIT:
[quote=79622]Wat jij nu opleest zijn de controlls van GTASA, deze zijn niet van toepassing op GTA3 aangezien het spel daar maar 2 draaiassen kent voor het vliegtuig, pootjes inklappen was toen ook nog niet van toepassing.
09 augustus 2007 18:50
zone
oh dat is moeilijk (en mijn vliegtuigje gaat niet van de grond....
staat er soms ergens een helikopter die ik kan besturen ?? (vergeet niet dat ik niet van plan ben om dat spel gewoon uittespelen)