Er is nog een die Gta3 speelt! die heb ik al tijden niet meer gedaan;O ook san andreas speel ik de laaste maanden niet echt meer.. Ik zit met smart te wachten op de nieuwe.. Maarja dat zal nog wel even duren..
09 augustus 2007 23:45
jaspervh
ik heb ook nog gta 3 en ik speel hem toch nog wel regelmatig. net als gta: vc en san andreas.
09 augustus 2007 23:51
zone
als ik hem gedownload had stond er bij GTA:SAN ANDREAS
maar het was gewoon gta 3 drm werkten de codes ook nie van san andreas (maar ben nu een san andreas aan het downloaden)maar daar ga ik verder niks over zeggen
09 augustus 2007 23:52
riege
Ik vind die nieuwe gast er ook maar lelijk uit zien, CJ vond ik ook een ramp.
De beste character vind ik nog Tommy van Vice City. (ik heb alleen gta 2, vice en SA gespeeld dus over 3 weet ik niets :P)
Ik vond het ook cool dat je tommy zijn texture zo makkelijk kon bewerken.
10 augustus 2007 11:06
keitaro
GTA 3 vond ik echt bagger >.<
Vice was beter. San Andreas, vind ik het verhaal, plus de neger niks XD
10 augustus 2007 11:16
louwrens
ja die CJ is niet echt ....:P
kun je dat niet modden?
doe je een kip ofzo xD
10 augustus 2007 11:18
raymus
[quote=79734] Hahaha dat heb ik meedere mensen horen zeggen:P
10 augustus 2007 11:20
riege
Ik vond CJ wel goed gemaakt enzo, maar ik ben gewoon niet een echte neger fan.
Maar echt de characters er om heen... Die vielen me het meeste tegen, ook je "girl friends" zagen er gewoon slecht uit voor zo'n game. De Sfeer van Vice city vind ik ook beter dan in SA, vooral ook omdat je niet echt een vast plek hebt ofzo en veel gedeeltes ook gewoon zand is.
Toen ik dacht aan een grote wereld dacht ik niet meteen aan 1/3 Zand en 1/3 water. :P
Maar ik weet niet of je CJ "echt" kan modden, ik ben er niet echt naar op zoek geweest en zag alleen andere kleren mods.
In Vice city kon je echt bijna alles modden, ik heb toen een keer alle lelijke vrouwen in hoeren verandert. XD
10 augustus 2007 11:29
rubenus
Bij vice city zijn de graphics wel slecht :S
10 augustus 2007 11:35
louwrens
[quote=79747]
dan moet je dr graphics omhoog zette:p