Yo ik kwam dit tegen: http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=2284
Bij minpunten staat: Grote cooler, vereist twee sloten, wat wordt hier nu mee bedoeld?
Is er trouwens ook nog een programma, waarme ik kan kijken hoeveel Watt ik nu gebruik?
Ik ben hier wel benieuwd naar.
24 juli 2007 18:44
unknown
met vereist 2 sloten bedoelen ze, dat de cooler zover uitsteekt, dat je niet direct naast het slot waar de graka in zit, een andere kaart kunt stoppen, ofterwijl er moet een 'gat' van 1 slot tussen deze kaart en je andere kaarten zitten;)
24 juli 2007 18:48
danox!
Oh zo, dus hij heeft niet genoeg ruimte om iest naast het slot te plaatsen?
24 juli 2007 18:53
snipertrail
[quote=76809]niet waar, met 2 sloten bedoelen dat de koeler 2 molex (of hoe het ook noemt :p)stekkertjes inneemt :), maar de koeler kun je altijd vervangen zodat ie er maar 1 in neemt ;)
24 juli 2007 18:56
danox!
Ik snap het niet, is dit voor de meeste pc's te lukken?
Ja, stof, maar ik kan het helaas niet verwijderen, weet niet hoe, en ik heb astma, dus als ik in aanraking kom met deze hoeveelheid stof, dan krijg ik het hondsbenauwd.
24 juli 2007 19:40
blacksorcerer
[quote=76811] Nee, j?j hebt het verkeerd.
Ze doelen juist op het aantal sloten dat de videokaart op zich nodig heeft.
De koeler is zo groot, dat je in een slot daaronder (bijvoorbeeld een PCI slot) geen andere kaart kunt stoppen. Dat heeft niets met de benodigde stroom te maken.
@Danox: de roze pijl die naar een PCI slot wijst in je pc, die zal dus niet bruikbaar zijn. Maar je hebt er dan nog 2 over dus dat zit wel snor.
Hte lijkt op de foto alsof je graka een beetje doorbuigt :o
24 juli 2007 19:47
snipertrail
ahzo;sorry :p :$
[quote]Hte lijkt op de foto alsof je graka een beetje doorbuigt :o[/quote]
Inderdaad, had ik ook al opgelet
24 juli 2007 19:49
danox!
Hahahaha, ja man inderdaad. :S
Maar ik heb nog geen problemen.. :P