[quote=76857]Waarom beter die:S die van mij is in het nederlands en kan je gelijk als je wil een voeding bestellen;)
24 juli 2007 23:37
blacksorcerer
Die van jou is nogal gedateerd kwa componenten ;)
Die van Masterwillems gebruik ik zelf ook (heb ik ook ergens in een ander topic aangegeven) en deze is vaak erg up-to-date, ook al gebruik je de lite versie.
Met everest kan je zien welke componenten je hebt en dat moet je dan invullen in die calculator.
Wat je niet weet kan je het best standaard laten staan. Er staat echter niet bij hoeveel amp?re nodig is op de +12v lijn(en).
24 juli 2007 23:49
kevinvn
Ik zat ook aan die kaart te denken om die te gaan kopen..
maar ik wil eigenlijk een kaart met 512 mb geheugen heeft iemand een idee of een mening van een goeie videokaart met 512 mb.....?
24 juli 2007 23:56
blacksorcerer
Als je DX10 wil, zijn er ook kaarten (zoals de 8600GT) die 512MB hebben Nvidia
ATI ook, maar alleen dure versies.
Ik zou alleen 512Mb versie gaan als je erg groot beeldscherm hebt (22" of groter).
Voor DX9 kaarten en andere vragen/info moet je ff zelf zoeken of een nieuwe topic openen, maar niet in dit topic (topic-hijacking).
Waarom ik dan wel post, omdat de kaart van de TS er ook in 512MB is, namelijk de Asus EN8600GT SILENT/HTDP/512M, misschien nog leuke info voor hem, aangezien deze waarschijnlijk niet een extra slot in beslag neemt, maar dus wel passief gekoelt is (standaard althans).
25 juli 2007 00:00
kevinvn
Ik heb nu 19"breedbeeld maar ben aan het twijfelen om groter te halen
25 juli 2007 00:03
danox!
Ja ik had het al gezien, maar de 256 MB wordt het denk ik gewoon, ik weet nu ook wel zeker dat het zal werken op mijn systeem met een voeding van 350W, als mijn voeding nu meer zou zijn, dan had ik ook wel een andere kaart genomen, ook al weet ik dat een voeding niks kost.