Bedankt @Xp 2, dit helpt ons al een stuk verder:D dan zou ik toch voor die 8600GTS, voor die 20 euro ben je ook al een stuk toekomst achtiger;) omdat die 8600GTS volgens mij ook DirectX10 heeft, en dat heeft weer voordelen op HDTV;)
Srry voor het lang niet reageren maar was op vakantie..
Ik heb er in ieder geval nog over nagedacht en ga denk ik toch voor de GTS daar kan ik ook nog een tijdje mee vooruit en als hij echt geen DX10 spellen meer aankan dan koop ik dan wel een nieuwe DX10 kaart.Het is idd ook wel een beetje raar om een ouder product te gaan kopen terwijl er nieuwer is maar omdat velen zeggen sommige DX9 kaarten zelfs sneller zijn dan de midrange DX10 kaarten heb ik er toch nog over nagedacht. Maar goed ik wil toch wel graag toekomstgericht zijn met m'n nieuwe PC dus vandaar de GTS.
01 augustus 2007 21:28
kevinvn
Heej:D,,
Ik heb de Geforce 7600 GS
Daar draait Vista goed op en ondetsteunt ook de Aero!
01 augustus 2007 21:49
pim1502
[quote=75753]
ik weet niet of iemand dit al heeft gezegd aangezien ik niet het hele verhaal zoek te lezen.. maar als je games gaat spelen zou ik ZEKER WETEN een andere cpu cooler nemen want deze cooler is zeer zeker niet goed genoeg.. ik heb deze namelijk ook gehad en mijn pc viel steeds uit omdat de CPU te warm was.. nadat ik een andere erop had gezet die veel beter kon coolen had ik nergens meer last van.
en waarom neem je geen vista 64 bit?
01 augustus 2007 22:52
masterwillems
omdat 64 bit duurder is? ik heb zelf een 64 bit cpu maar draai winvista Ultimate 32bit perfect.
01 augustus 2007 22:54
pim1502
ja maar zijn budget was een stuk hoger dan dat de pc kost dus dan kan die tog beter de vista 64 bit nemen als die toch nog genoeg geld over had.. 64 bit OS kun je beter doen dan een 32 bit OS
01 augustus 2007 23:27
masterwillems
mja dan is het nogsteeds zijn keuze, maar als je het zo bekijkt kan hij beter iid een 64 bit nemen.
01 augustus 2007 23:36
bill
@Pim1502
Je bedoelt een andere cooler dan de standaard van de 5200+? Ik heb namelijk een OEM versie genomen en die is zonder cooler en als cooler heb ik de Arctic Freezer 64 Pro genomen. Of bedoel jij een ander cooler dan de Arctic Freezer 64 Pro (kan zijn dat je die over het hoofd hebt gezien?)
@Masterwillems en Pim1502
Qua geld scheelt het een 1 euro ofzo tussen de 64-bit en 32-bit versie van Vista alleen had ik gelezen dat er erg weinig drivers zijn voor de 64-bit versie en allemaal ondertekende drivers moeten zijn. En dat sommige software simpelweg niet werkt over 64-bit Vista..
02 augustus 2007 00:51
blacksorcerer
[offtopic]@Pim1502: dat jij toevalli 1 slechte ervaring hebt met een koeler, wil dat niet zeggen dat de koeler slecht is. Ik lees erg veel goede reacties op deze prima prijs/prestatie koeler op GoT en Shopsurvey, dus denk ik eerder dat jij de koeler slecht bevestigd hebt of dat je een foutief exemplaar had...[/offtopic]