Ik zou zeggen koop een 8800 Ultra :P Maar een X1950 PRO presteert volgensmij beter als de 8600 GT.
02 augustus 2007 08:31
Account verwijderd
De keuze of je nu direct x 9 of 10 zult nemen vind ik, is naar persoonlijke mening en hoeveel geld je ieder jaar hebt uit te geven aan je pc.
Wil je nu een videokaart kopen en wil je graag dat deze nog een x aantal jaartjes speelt dan zou ik voor de direct x 10 gaan. Want dan kan je toch nog wel direct x 10 spelletjes spelen, aldanwel niet op een hoog niveau.
Zeg je ik koop over een half jaar of een jaar weer een nieuwe videokaart dan is het zonde om nu al dirext x 10 aan te schaffen en zou ik voor een direct x 9 gaan.
Ik ben iemand die altijd voor optie 1 kiest. Ik ben van plan in het najaar weer een nieuwe videokaart te kopen en zal dan ook voor een direct x 10 kaart gaan, het maakt mij niets uit dat de spelletjes van direct x 10 dan over een jaar wat minder vlot gaan het gaat erom dat ze te spelen zijn en niemand maakt me wijs dat de games over een jaar met een dirext 10 kaart die nu gekocht is helemaal niet werken. Op een wat lagere resolutie moet dat altijd gaan..
02 augustus 2007 08:35
djoey
[quote=78238]
ik had eze coler voor dat ik mn noctua heb aangeschaft. en die hield al mn cpu's rond de 30 graden.
dus ik zou niet weten wat er niet goed aan is ?
02 augustus 2007 08:57
danox!
Over dat van die coolers, sorry ik ben hier niet bekend over, maar in mijn pc zitten twee van die coolers volgensmij, maar er is er toch maar 1 nodig?