Mss dat het dan toch aan je instellingen van Windows kan liggen...
12 juli 2007 15:17
erwin_w
Tja, als een tweede monitor en tweede videokaart het probleem niet oplost blijft er toch echt alleen maar de optie 'software' over.
Neem aan dat je de laatste drivers van NVidia hebt gedownloaded en geinstalleert.
Eventueel vanuit het configuratiescherm de hardware incl. de drivers verwijderd, pc opstarten en opnieuw laten detecteren.
Misschien dat het ook een optie is om gebruik te maken van Omega-drivers.
Is het proberen waard maar een vreemde situate blijft het zeker.
12 juli 2007 15:20
kevinvn
hmm als het allemaal niet doet misschien de optie herinstallatie van windows.;)
12 juli 2007 16:11
gerbenkwakkel
Dat heb ik alwel 10000 keer gedaan deze weken.
12 juli 2007 16:20
erwin_w
Ok?, volgens alle info vallen de volgende opties weg als het gaat om het beeld:
1. Videokaart, heb je nieuw gekocht
2. Monitor, ook vervangen
3. Software, reeds '10000' keer geinstalleerd.
Wat zou je dan denken dat je AGP-slot misschien defect is, of een gedeelte van je mobo?
Neem aan dat je AGP hebt want je had een vraag gesteld over de XFX6200 videokaart en die is AGP.
12 juli 2007 16:38
gerbenkwakkel
Mijn mobo is net nieuw;)
12 juli 2007 16:39
erwin_w
Nieuw betekent nog niet dat ook alles goed werkt.
Het blijft electronica en er kan altijd iets aan mankeren ook al is het nieuw. Ooit een tv gekocht (helemaal nieuw), ding aangesloten en werkt voor de helft, was dus defect.
Misschien toch eens met je mobo terug gaan want al die andere opties blijken niets te helpen.
Ik vind wel dat je echt alles geprobeerd (veel geduld) hebt om erachter te kunnen komen wat er nu allemaal aan zou kunnen schelen (geen scheldwoord)
Keus ligt natuurlijk bij jou of je ouders.
12 juli 2007 16:44
blacksorcerer
Ik heb niet alle 4 de pagina's gelezen, maar gaat dit nog steeds om dat 'symptoom' van je startpost?
Ik vind de screenshot wat daar staat nou niet echt van het normale afwijkend, lijkt me gewoon het effect van Cleartype/AA en ik neem aan dat je normaal niet met 300dpi fontgroottes werkt ofzo (a)
Hier is dat ook gewoon op de TFT's, niets mis mee, zorgt gewoon voor vloeiende letters. Alleen in Photoshop heb ik er wel eens last van, maar daar kan je dat uitschakelen, en dan zal je het ook niet meer zien als je inzoomt.
12 juli 2007 16:59
gerbenkwakkel
Nee maar dat rode zie je er echt achter hoor ook al zit je achter in me kamer (Zon 5 meter naar achter);)