Ja, maar het is een 865 chipset wat er op het mobo zit,
Natuurlijk kan er op een 865 chipset geen C2D processoren, die zijn 65nm (nanometer),
Maar mijn Celeron D 347 3.06GHz 65nm (nanometer) en die zit op het mobo,
Nu is het volgens ASRock een getweakte/getunede chipset wat erop zit zodat hij C2D en Q2C ready is,
Maar, zal het nu wel stabiel en goed draaien voor de rest van de componenten omdat ik er een 65nm processor en dus C2D en Q2D processor achitechtuur erin heb? en misschien daardoor het beeld niet goed kan vormen?
12 juli 2007 20:52
louwrens
Met de nieuwste BIOS Update van ASRock ondersteund je mobo wel de Quad's ;)
12 juli 2007 21:14
gerbenkwakkel
Nieuwe BIOS update al 3 weken geleden gedaan ofzow;)
12 juli 2007 21:17
blacksorcerer
heheh zoek eerst ff op wat 65nm technologie, cpu-architectuur en chipsets zijn ;)
Die 65nm technologie is een productieproces, waarbij het voor een mobo dus niet uitmaakt hoe de cpu gemaakt is.
De architectuur van de cpu staat daar los van, dus je kan niet zeggen dat als je Celeren op 65nm gemaakt is, dattie dan ook dezelfde architectuur als een C2D heeft.
Daarnaast zou ik daar (mobo of cpu) geen antwoord in zoeken op je probleem, dat heeft er gewoon niets mee te maken (mijns inziens uiteraard)
12 juli 2007 21:44
xp 2
[offtopic]Het is geen Q2D maar C2Q:p[/offtopic]
12 juli 2007 21:47
gerbenkwakkel
Mijn celeron is wel 65nm staat in everest en cpu-z en zelfs in de bios;)
12 juli 2007 21:48
blacksorcerer
ja, dat geloof ik ook helemaal, maar ik zeg dus dat dat niets te maken heeft met de architectuur (de Celeron heeft een totaal andere architectuur als een C2D of C2Q, ook als ze allebei met het 65nm proces zijn gemaakt).
12 juli 2007 21:53
gerbenkwakkel
Okee,
Ik ben net eventjes naar de computerwinkel hier in het dorp geweest en die zeggen dat ik een DVI kabel nodig zal hebben om goed beeld erin te krijgen,
Zijn jullie het daarmee eens of zeggen jullie van...
13 juli 2007 12:06
keitaro
Lijkt mij bullshit. Mijn beeld is prachtig met een DVI naar VGA converter.