Zowel de monitor als de videokaart zijn niet echt geweldig om HDTV mee te gaan spelen...
Monitor ondersteunt het ook niet.
11 juli 2007 20:50
gerbenkwakkel
Okee,
[offtopic]Ik had nog een vraagje he, als je bijvoorbeeld een blu-ray of een hd film download kun je die dan wel gewoon bekijken?[/offtopic]
11 juli 2007 20:56
xp 2
Ja
11 juli 2007 21:25
gerbenkwakkel
En voor Vista zal die kaart daar goed mee werken? dus met Aero enzovoort?
11 juli 2007 21:29
xp 2
Alles vanaf de FX5100
11 juli 2007 21:37
gerbenkwakkel
Okee, morgen als ik wakker word ligt er als het goed is 40 euro op me bureau van papa,
Want die betaalt hem voor mij omdat ik ook al zon pech had met me scherm,
Kijk dan ga ik nu puur voor 2GB Ram en niet voor 1GB, kijk het is of of he,
Maar gaat het wel snel dan in vista met Aero enzo? dat het niet alderdonders traag gaat met flip 3d?
11 juli 2007 21:40
louwrens
3DFlip is niet zwaar:)
11 juli 2007 23:22
erwin_w
Ik probeer je een mail-reply te sturen op je vraag over cleartype maar je postvak zit vol blijkt.
Dan maar hier even neerzetten want ik denk dat het met deze topic te maken heeft.
[i]Ik heb een screenshot van mijn bureaublad gemaakt met hierop wat tekst in cleartype.
Deze staat bij mij al standaard aan zag ik net, ziet er goed en scherp uit verders.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Wilde je gisteren nog een mailtje sturen maar je mailbox was vol, ging over de aansluitingen van de videokaart, deze heeft alleen een VGA aansluiting en geen DVI, misschien dat je dat al wist maar toch even voor de zekerheid deze info.[/i]
12 juli 2007 09:39
gerbenkwakkel
Ik heb de videokaart opgehaalt, en wat denk je? nog het probleem:@
Ik word er een beetje gek van:S
12 juli 2007 14:08
sjz
[quote=74971]
Je hebt wel een betere videokaart... Ok, voordat je me nu neerschiet of uitgescheld, kan het niet aan het scherm liggen? Je had het op een andere pc geprobeerd en toen had je het niet h?? Da's dan erg raar. :|
Misschien dat het dan toch alsnog aan een instelling van Windows ergens ligt. :s