Is dit een beetje een goeie? ik weet namelijk niet veel af van contrast zooi enzo.. ik weet alleen dat ik hem met DVI wil gebruiken, compleet digitaal dus.
Alvast bedankt!
13 mei 2007 22:19
louwrens
neem 1 met een hoog contrast ratio, zelf heb ik 2000:1 en reactietijd 5ms van LG
Die LG's zijn goed scherp
3000:1 vanwege me fotografie. Echt geweldig, heb er 1 van LG en 1 van Philips.
13 mei 2007 23:06
richard brons
Ik zou de Samsung SyncMaster 226 bw nemen, is 22" en heeft een contrast van 3000:1 en een reactiesnelheid van 2 ms.
ik heb hem zelf ook, echt eeen GEWELDIG scherm :P
13 mei 2007 23:15
easyboarder
@ Richard brons
Dat is een widescreen, dat wil ik niet hebben. Omdat veel games geen widescreen resolutie ondersteunen, en dan is het geheel niet meer natief, wat er weer lelijker uit komt te zien.
@ Louwrens
Het scherm van die link heeft maximaal 2000:1 wil zeggen dat het scherm het on the fly corrigeert. (heb ik gelezen)
De vraag was dus eigelijk of dit een beetje een net scherm is. ik game nogal veel, vind glanzende schermen mooi (heeeeerlijk helder) en het liefst geen widescreen dus. Voor de vraag over mijn budget kun je uit gaan van de prijs van de monitor waar dit topic over gaat. Niet hoger dan 300...
14 mei 2007 01:28
mattuz
ik heb de synx Master 930bf van Samsung 19'' dat is echt een super chill beeldscherm:) de frecuentie kan ook lkkr hoor op 70 das chill als je der lang 8er zit...
en voor game is dit beeldscherm ook heel chill:)
14 mei 2007 07:19
sjz
Voor die prijs kan je snel een goeie 19" vinden, waarschijnlijk ook nog wel een gemiddelde 20".
Hetgeen waar je eigenlijk vooral op moet letten is de ms (responstijd), de contrast, etc... Dat is het eigenlijk zowat.
Acer, LG en Samsung produceren over het algemeen de beste schermen.
14 mei 2007 07:20
easyboarder
Dan neem ik aan dat ik een goede keus heb gemaakt met deze samsung?
contrast op maximaal 2000:1
reactie tijd op 2 MS
en dus 19"
Ik ga hem bestellen ^^
BEDANKT ALELMAAL!
14 mei 2007 10:03
louwrens
welke spellen ondersteunen dan geen widescreen?
niet widescreen: nfsu2 nfs carbon
wel widescreen: CoD2, Quake4, GTA SA
meer spellen doe ik niet:P
14 mei 2007 10:58
richard brons
idd Louwrens widescreen rulezzz!!! :P
ik dacht eerst ook wel dat het beeld allemaal uitgerekt werdt enz. maaar dat valt heel erg mee, echt geweldig zo'n breedbeeld monitor. ik wil nooit meer anders.
ik ga binnenkort ook een widescreen/ flatscreen tv kopen van samsung!!!