Ik heb mijn scherm binnen ^^ HEERLIJK gewoon! 19" met 2ms XD
15 mei 2007 19:29
louwrens
een LCD TFT kijkt ook veel beter is scherper enz
15 mei 2007 19:32
froggle
[quote=66618]
Juist! Ik ben vandaag ook overgestapt van 15 inch CRT naar een Samsung Syncmaster 206BW. Heerlijk die breedte! (A)
15 mei 2007 19:46
louwrens
met films is het idd veeel beter, dan zijn die zwarte balken weg:) soms zijn het hele kleine maar beter dan zulke grote
15 mei 2007 20:16
easyboarder
Mwa, ik kijk er toch geen films opgamen is prioriteit #1
EN DAT IS HEERLIJK XD
17 mei 2007 22:07
sjz
Quote van Easyboarder[quote]Mijn trusty CRT monitor is net kapot gegaan, en nu wil ik een TFT kopen (was ik toch al van plan gelukkig).[/quote]
Met andere woorden, je hebt hem expres even op de grond gegooid.
17 mei 2007 22:11
louwrens
of wat water erover heen:P
17 mei 2007 22:13
easyboarder
Hahaha, nee, maar het zou het wel waard zijn geweest, eerste tft is dot voor mij :p
normaal gesproken doe ik zo lang mogelijk met de spullen die ik heb, en daarna zoek ik iets heel moois uitvoor de komende jaren.
17 mei 2007 22:14
sjz
[quote=67072]
[offtopic]Is eens gebeurt met onze TV. Vader zei diezelfde dag: "als die oude bak maar eens stuk ging!"
Moeder gaf de plantjes diezelfde dag wat water, zoals elke week :p Ze had toen een paar dagen van te voren een plantje gekregen. Bleek dat er onderaan dat een gatje inzat. Ze gaf dus de planten water, beetje water glipte door het gaatje, de tv in (zonder dat ze iets merkte) en boef, beeld uit. Achteraf geluk gehad dat het scherm niet ontplofte, dat had best gekunnen want hij stond zo'n 3 uur al aan... Best gevaarlijk dus. :s Maar goed, vader stiekem blij :p [/offtopic]