Dan heb je alsnog onderscheid tussen USB en PS/2 toetsenbord en muis... welke heb jij?
En je denkt dat het niet werkt? Dus je probeert het maar niet? Je toetsenbord heeft toch ook drivers nodig. Daar had Blacksorcerer het over... kijk maar eens bij apparaatbeheer.
03 mei 2007 17:35
djoey
ws tobo via ps2 en muis usb
(normaal gesproken wel met laadstation+ reciever van tobo en muis)
03 mei 2007 17:36
mattuz
[quote=64974]
Hij is PS/2 en ik snap niet percies wat ie bedoelt met irq er staat wel een 1 voor maar kweet niet of hij dat bedoelt en hoe verhoog je de priorteit? ik heb http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tweaks&id=334&zoeken=irq gedaan maar daar is niet egt iets over je toetsenbord:S
03 mei 2007 17:45
blacksorcerer
Daar gaat het over systemclock die op 8 staat. Als je prioriteit aan toetsenbord op 1 wil geven moet je dus een DWORD met IRQ1Priority aanmaken ipv IRQ8Priority.
Was maar een idee... net als het idee dat ik nog niet zag voorbij komen:
misschien zijn de batterijen bijna leeg van je wireless tobo?
Mijn afstandsbediening gaat bijv. langzamer reageren als de batterijen tegen hun eind lopen...
heb je btw ook al een ander (niet-wireless) tobo geprobeerd?
03 mei 2007 18:04
mattuz
mijn toetsenbord geeft aan dat hij nog vol is en ik heb geen problemen met typen met vertraging of soo...
en een ander tobo helpt ook niet..
En waar moet die D-word IRQ8Priority aan maken dan? gmn in dat mapje waar je terecht kom aan het eind van die tweak?
03 mei 2007 18:26
computerfreako
ik heb dit probleem ook gehad.
heb jij toevallig ook flip 3d voor windows xp geinstalleerd? daarmee had ik het probleem.
03 mei 2007 21:18
mattuz
jup gaa ik ff uit zetteen en dan proberen.. ;)
03 mei 2007 21:44
computerfreako
oke
03 mei 2007 22:48
bj farmore
Is het al gelukt?.. het is nu ondertussen wel een tijdje geleden dat je het probeerde.
03 mei 2007 23:15
blacksorcerer
@Mattuz: ja gewoon hetzelfde als in die tweak, enige verschilletje is dus die 1 ipv de 8
@Bj farmore: niet iedereen zit evenlang of op dezelfde tijdstippen op de computer, laat staan op TW, dus zo een vraag anderhalf uur na zijn post is nogal kort mijns inziens, beetje meer geduld aub ;)