heb ik ook een keertje gehad.....
dacht ik dat het aan het spel lag.....
maar geen idee hoe het is gefixt srry
04 mei 2007 01:26
mattuz
[quote=65003]
Het help voor gunz:D die doet het weer.... ;)
Maar nu de wat zwaardere spellen nog...
zijn er mischien processen die hier tussen uit kunnen? aan gezien hij het wel doet met minder CPU gebruik... (kep 1GB werkruimte dus ik snap er nix van..)
Quote van mattuz op 04 May 2007 09:50
[quote]...[/quote]hey eventjes offtopic
[offtopic]wat is je gunz naam?en heb je xfire?[/offtopic]
[size=8][color=blue]Admin: voor dat soort vragen kun je een persoonlijk bericht naar diegene sturen via jouw of zijn profielpagina, i.p.v. dit soort offtopic posts.[/color][/size]
04 mei 2007 11:02
leviathan
Explorer kan uit, dan kun je alsnog gewoon de spellen opstarten via nieuwe taak-->bladeren.
msmsgs
wmplayer
En taskmgr natuurlijk ook
04 mei 2007 11:33
blacksorcerer
59 processen is wel erg veel. In principe kan alles uit op de processen na die Windows nodig heeft (csrss, explorer, lsass, rundll32, services, smss, spoolsv, svchost (meerderen), System, winlogon).
De rest is allemaal voor programma's die je gebruikt, waarbij je prioriteit waarschijnlijk naar beveiliging door AV of firewall zal uitgaan, maar dat kan je zelf allemaal opzoeken op google waar de processen voor dienen.
Misschien maar eens een grondige schoonmaakbeurt voor je pc meteen doen, en dan heb ik het over AV/SW, onnodige progs weggooien en schijfopruiming (als laaste defragmenteren als je dat normaal nooit doet).