Is er geen converter of iets te krijgen die ik kan gebruiken met mijn kabel...??
01 april 2007 19:27
ali
Scart aansluiten kan wel. Je hebt er toch dan een programma voor nodig? Zoals Home Cinema pakket of Pinnacle systems pakket?
01 april 2007 19:41
leviathan
Bij mij zit het S-video 9 pins --> S-video 4 pins (convertor bij videokaart) --> scart en het werkt goed, iig geen speciale software voor nodig.
01 april 2007 19:51
louwrens
die kabel ja, zie mijn foto, dat is 1 kabel 9 pins naar 4 pins
01 april 2007 19:52
easyboarder
oke thnx ik ga het eens navragen op mn werk en hoop dat ik er dan uit komheel erg bedankt alvast allemaal!
01 april 2007 19:58
xp 2
Ik heb ook zo'n 9-pins uitgang op mijn graka.
wordt verdeelt onder 4 aders S-Video en 5 andere voor Component (niet te verwarren met composiet!).
Geven allebei kleur, maar geen geluid...
01 april 2007 20:07
easyboarder
geluid hoef ik ook niet, dat laat ik wel via mn speakers gaan (PC)..
EDIT:
Ik heb een ander kabeltje gehaald, hiermee krijg ik wel beeld in kleur gelukkig, maar tijdens het werken in XP zie ik niets op de tv. Ook niet als ik meerdere schermen heb ingesteld (weet hoe dat moet want heb vaker dualscreen gewerkt, alleen nooit met een tv). In Vista heb ik wel beeld in Windows.. Hoe kan ik dit verhelpen? iemand met ditzelfde probleem? Heb de zoekfunctie al gebruikt, ma kon hier niets over vinde..
01 april 2007 20:09
blacksorcerer
Lukt het wel met Clone?
En dan eventueel Overlay aanzetten.
M.a.w. woorden, is er uberhaupt beeld te tonen op het scherm in XP?
Gebruik je dezelfde versie drivers op XP als in Vista (ik weet niet of dat totaal verschillend is :-#)
03 april 2007 21:23
louwrens
In Control Panel moet je TV dwingen ofzo inschakelen
je moet gewoon ff in Control Panel kijke staat in Configuratescherm
03 april 2007 22:15
easyboarder
@ Blacksorcerer
Met clone lukt het ook niet, en voor Vista zijn het andere drivers.. die werken (als het goed is) niet op XP. Bij het laden van XP krijg ik wel beeld. Het laad balkje etc. het login scherm zie ik net niet meer. Overlay heeft ok geen nut..
@ Louwrens
TV dwingen staat er niet meer, maar wel 2 knoppen:
1. TV Wizard
2. Display Wizard
Beide hebben geen effect, en heb de juiste instelling gebruikt (B/PAL)
Ik wil persee XP blijven gebruiken, en het MOET gewoon werken..
PS.
Als ik het secundaire scherm (mn TV dus) van resolutie laat veranderen flikkert het wel een paar keer (van die witte strepen) en dan vervolgens weer zwart.