probeer eens je Hertz omlaag te doen
ik weet niet wat je nu hebt
en als je die kabel erin hebt en dan reboot wat gebeurt er dan?
04 april 2007 22:23
xp 2
Via S-Video moet je de resolutie laag zetten, want onze TV onderseunt maar iets van 400 bij 600 ofzoiets via S-Video, En als ik hem via DVI verbind kan ik tot 1080p (HD!) gaan...
Kijk ook eens of het vakje "het windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor" aanstaat.
05 april 2007 09:28
easyboarder
Heb ik aan staan, en ik weet wat mijn tv aan kan. 800x600 zou optimaal zijn voor een tv. (iets ouder ding). He\rtz omleg zetten hielp niet, maar iets anders wel.. Ik wilde al een tijd mn hdd leeg gooien, en heb dat dus bij deze gedaan. Na een fresh install en de nieuwste drivers etc. heb ik beeld op mn tvonder XPin kleur nog wel XD dus ik denk dat het op ??n of andere manier aan de driver lag.
Toch bedankt allemaal!!!
05 april 2007 22:41
blacksorcerer
Goed dat het uiteindelijk dan toch gelukt is, ook al was het op een minder praktische manier...
Ik wou paar maanden terug Clone op mn TV doen, en dan overlay aan, zodat ik er films vanaf de pc op kon kijken. Dit wilde niet met de wizards van het nieuwe NVidia menu werken, maar wel met het oude, klassieke menu ^o)
Misschien dat dit ook een probleem bij jou is geweest, maar ik neem aan dat je na de fresh install weer gewoon op precies dezelfde manier alles hebt ingesteld, dus dan is dat al niet meer van toepassing...
ik gebruik overigens alleen een kabeltje dat met een oude videokaart eens meegeleverd werd, dat direct van s-video naar video composiet (tulp) gaat, dat ik vooraan in de tv stop, geluid gaat via 2.1 set van de pc
[img]http://www.techexcess.net/images/products/composite-s-video-cable_medium.jpg[/img]
Erg simpel. maar nadat ik wizard in klassieke modus deed, werkt het perfect en in goede kwaliteit kleur
Ik heb nu ook een s-videokabeltje met een tulp stekker aan de andere kant. aangesloten op zo'n composite (of hoe heet dat) blokje.
Ik gebruikte in eerste instantie al het klassieke interface van Nvidia, vind ik een stuk overzichtelijker. En na de fresh install inderdaad precies hetzelfde gedaan. Ben blij dat het nu werkt