Ik ben bezig met mijn eigen spel, je kan het bijna op de voet volgen op:
[url]http://81.171.97.13/~cragon/cbw/[/url]
Hier kan je ook de Final 1 versie downloaden, maar het is beter om de beta te downloaden omdat die minder bugs heeft.
Alvast bedankt voor het kijken op bugs en tips geven, graag opbouwende kritiek ik ben geen volleerd programmeur! Pas 14 h? ;)!
Groeten,
Caspar
17 december 2006 13:22
gerbenkwakkel
Top Game, Echt even leuk als je niks te doen hebt;)
Waarmee maak je deze game?
Scripts, GameMaker? Noem maar op...
17 december 2006 14:35
louwrens
kvind het ook geinig je moet het met de pijltjes doen, ik dacht eerst met de muis dat linerider ofzo.
kvind het wel irri als je ergens tegenaan komt dat alles opnieuw moet doen
17 december 2006 14:43
09-47456
leuk spel, kwam alleen niet verder dan socre 200:P
17 december 2006 14:47
blacksorcerer
lol indd een erg leuk idee
Is het gebaseerd op een reeds bestaand idee, of helemaal van jou.?Want er zijn wel soortgelijke spellen, maar deze is toch weer anders en ook vermakelijk.
Het is nu alleen zo dat je die ball ook gewoon stil kunt leggen of heel erg langzaam laten gaan, wat na het tweede level al te merken was, en dan is het wel makkelijk.
Dit kwam er bij mij uit bij laatste level:
[img]http://www.keijdenerkoerier.nl/testje/coreball.JPG[/img]
Dat laaste level moet je wel opletten want dan loopt je score erg hard terug, dus hoe sneller je dan bent hoe beter ;)
btw... binnekort kijken of de volledige versie al op de torrentsites rondzwerft inclusief crack :p ;)
17 december 2006 15:02
christiaan
ok.. ik heb het uitgespeeld denk ik, hij gaat flippen als ik bij een bepaalt punt kom ;>
1 deze plek is leeg
2 deze plek is leeg
3 enz enz
17 december 2006 15:05
blacksorcerer
Dan kan je je naam invullen...
Ik heb btw de beta versie genomen.
Alleen als ik die update link klik dan gaatie indd naar mijn browser (IE6) maar dan gaat dat ding eerst heel snel verbindingen maken achter elkaar (dus heel veel ge-klikker-de-kliks) maar uiteindelijk geeftie dan wel weer of er updates zijn of niet.
Misschien is een knop met High Scores ook wel leuk op hoofdscherm, anders kun je die alleen zien als je een spel hebt gespeeld.
17 december 2006 15:09
d3nnis89
het is idd een erg leuk spelletje ;)
Heb hem helemaal uitgespeeld.
Score 1400
17 december 2006 15:10
caspar
Blacksorcerer, jij hebt veel commentaar gegeven. En dat is positief. Ik kan er wat mee. De laatste level en die score klopt niet, want dan kom je in tijdspel, in mijn versie op mijn PC gebeurt dat niet.. zal ik snel online zetten.
Hij heeft veel klikker-de-kliks omdat hij kijkt welke versie je hebt en welke score etc.. dat kan ik allemaal zien. Hij verstuurd geen informatie die persoonlijk is, alleen van het spel zelf. Ook of er bijv. foutmeldingen zijn geweest.
Mijn spel zal vast niet bij de torrents komen, en .. ik zou geen idee hebben hoe ik hem moet beveiligen.. momenteel draait hij alleen als er 0019 in de map staat.
- Serials, tsja 1 keer online zetten en klaar
- Serials die maar 1 malig gebruikt kunnen worden, krijg je gezeur met mensen die firewall / geen internet hebben.. etc! (en ftp kan gekraakt worden)
Ik denk dat mijn spel gratis blijft..
Anyway, andere mensen ook bedankt voor de commentz en positieve commentaar!
17 december 2006 15:57
blacksorcerer
Hahah dat van de torrents, cracks en serials was nog maar verre-toekomst muziek ;)
Wat betreft die 'klikker-de-kliks' ka er dan niet gezorgd worden dat de benodigde info in 1x wordt verstuurd, want ik kan me voorstellen dat er nu rare dingen kunnen gebeuren alsie zo te keer gaat :p
Voor de anderen: als je (als b?ta-tester zijnde ;)) een bug tegenkomt of iets raars, maak daar ook even een screenshot van, dat zegt voor de maker ook al snel veel.