Ik ben bezig met mijn eigen spel, je kan het bijna op de voet volgen op:
[url]http://81.171.97.13/~cragon/cbw/[/url]
Hier kan je ook de Final 1 versie downloaden, maar het is beter om de beta te downloaden omdat die minder bugs heeft.
Alvast bedankt voor het kijken op bugs en tips geven, graag opbouwende kritiek ik ben geen volleerd programmeur! Pas 14 h? ;)!
Groeten,
Caspar
17 december 2006 13:22
gerbenkwakkel
Top Game, Echt even leuk als je niks te doen hebt;)
Waarmee maak je deze game?
Scripts, GameMaker? Noem maar op...
17 december 2006 14:35
louwrens
kvind het ook geinig je moet het met de pijltjes doen, ik dacht eerst met de muis dat linerider ofzo.
kvind het wel irri als je ergens tegenaan komt dat alles opnieuw moet doen
17 december 2006 14:43
09-47456
leuk spel, kwam alleen niet verder dan socre 200:P
17 december 2006 14:47
blacksorcerer
lol indd een erg leuk idee
Is het gebaseerd op een reeds bestaand idee, of helemaal van jou.?Want er zijn wel soortgelijke spellen, maar deze is toch weer anders en ook vermakelijk.
Het is nu alleen zo dat je die ball ook gewoon stil kunt leggen of heel erg langzaam laten gaan, wat na het tweede level al te merken was, en dan is het wel makkelijk.
Dit kwam er bij mij uit bij laatste level:
[img]http://www.keijdenerkoerier.nl/testje/coreball.JPG[/img]
Dat laaste level moet je wel opletten want dan loopt je score erg hard terug, dus hoe sneller je dan bent hoe beter ;)
btw... binnekort kijken of de volledige versie al op de torrentsites rondzwerft inclusief crack :p ;)
17 december 2006 15:02
christiaan
ok.. ik heb het uitgespeeld denk ik, hij gaat flippen als ik bij een bepaalt punt kom ;>
1 deze plek is leeg
2 deze plek is leeg
3 enz enz
17 december 2006 15:05
blacksorcerer
Dan kan je je naam invullen...
Ik heb btw de beta versie genomen.