Bedankt, ik hoop dat jij (U?) hem vaker test want jij (U? :)) geeft handige tips.. er is een nieuwe update.. wil je hem even bekijken? (Bij beta..!)
Ohja ik heb er bij gezet dat jij die tip gaf, en hij staat pas een uur online en al xxx in de honderd downloads.. (geen unieke..). Ik heb hem bij een paar leuke forums gepost ;) zo kom ik snel achter bugs. Ohja in die versie zit er dus een 'einde' aan single player.. en er zitten nieuwe multiplayer maps bij en met Ctrl kan je de bal stil laten staan, gebruik dit alleen als je jonger dan 12 bent oid en ouder dan 40 bent..
17 december 2006 16:20
blacksorcerer
Het kost maar eventjes om het te testen, dus dan is het mogelijk het af en toe te testen.
Ik doe zelf Software Engineering (HBO) en heb ook wel eens van die geinige spelletjes gemaakt :p
Net de 'nieuwste beta' gedownload, en het was dat ik wist dat je op H moet drukken, want er staat niet High Scores bij, dus wellicht dat anderen het nu nog niet weten te vinden, maar dat is natuurlijk een keuze voor jou, en het is iig mogelijk dus dat is (y)
De levels had ik snel uitgespeeld, en omdat je zo vaak 'dood' mag gaan als je wil en je dus altijd op eenzelfde score uitkomt bij de normale modus, zou je misschien kunnen denken om bij het doodgaan punten af te trekken tot een minimum van 0 punten.
En wat betreft het stilleggen van de bal en de snelheid va de bal:
het is nu een makkie om het spel te spelen, misschien dat je verschillende niveaus kunt inbouwen.
Bijvoorbeeld: Makkelijk, Gevorderd en Expert :p
Dat biedt dan net als tijdspel ook meer uitdaging.
Je maakt al snel verbeteringen, dus het wordt vast iets moois (waar de leerlingen op je school zich mee bezig kunnen houden tijdens computerlessen of tussenuren ;))
PS, ik ben wel volwassen maar nog steeds een 'jij'
17 december 2006 17:13
raymus
Leuk spel maar mischien kan je wat meer opstakels maken das nog mooier(Y) Suc6
17 december 2006 17:57
caspar
Het kost maar eventjes om het te testen, dus dan is het mogelijk het af en toe te testen.
Ik doe zelf Software Engineering (HBO) en heb ook wel eens van die geinige spelletjes gemaakt
[quote]Net de 'nieuwste beta' gedownload, en het was dat ik wist dat je op H moet drukken, want er staat niet High Scores bij, dus wellicht dat anderen het nu nog niet weten te vinden, maar dat is natuurlijk een keuze voor jou, en het is iig mogelijk dus dat is[/quote]
F1?
[quote]De levels had ik snel uitgespeeld, en omdat je zo vaak 'dood' mag gaan als je wil en je dus altijd op eenzelfde score uitkomt bij de normale modus, zou je misschien kunnen denken om bij het doodgaan punten af te trekken tot een minimum van 0 punten.[/quote]
5 Punten doe ik dan.. en je hebt gelijk..
[quote]het is nu een makkie om het spel te spelen, misschien dat je verschillende niveaus kunt inbouwen.
Bijvoorbeeld: Makkelijk, Gevorderd en Expert[/quote]
I knowben ik al mee bezig maar ik heb 'n mankementje (in mezelf) met variabelen..
[quote]Leuk spel maar mischien kan je wat meer opstakels maken das nog mooier[/quote]
Komt ook voor elkaar, het spel is 'pas' 1 week uit de grond gestampt en ik werk er door de weeks 2u/dag aan en in het weekend 5u/dag. Dus ik heb nu ongeveer al 15 uur er aan gewerkt.
17 december 2006 18:38
gerjan
grappig spelletje
17 december 2006 20:54
blacksorcerer
Ah F1 :$
Had ik even moeten kijken ja ;)
We zijn 'tegenwoordig' te verwend en denken dat alles vanzelfsprekend moet zijn :p
17 december 2006 21:15
louwrens
1564 punten mat is het maximun?
kunnen de highscores ook in het menu?
voorderest leuk spelletje
17 december 2006 21:16
caspar
[quote]kvind het wel irri als je ergens tegenaan komt dat alles opnieuw moet doen[/quote]
Zonder dat, is het toch geen spel meer?
[quote]grappig spelletje[/quote]
Wat moet er bij / af / anders?
18 december 2006 07:20
killer
Als ik gespeeld heb en ik heb 40 punten gehaald. Dan doe ik dus rechts het X je om terug op het hoofdmenu te komen. Als ik dan H duw krijg ik de highscores. Als ik dan begin te typen (mijn naam) dan komt mijn naam er. Dan doe ik excape en duw ik terug H en kan ik opnieuw typen... En zo een aantal keer opnieuw... Dan komt het hele lijstje vol te staan met mijn naam en dezelfde score iedere keer ... Is dit de bedoeling ?
18 december 2006 13:20
ali
Bug: Als je tijdspel hebt gedaan en stel een score hebt van 1000, dan druk je in hoofdmenu weer op H en dan mag je weer je naam invullen :S