mensen, groot probleem.. mijn broer heeft een laptop en de laatste tijd ineens krijgt hij constant problemen.. steeds als hij geluid wil afspele dan stotterd die, als die een video wil kyken is dit ook het geval.. als hij een dvd wil branden dan duurt dat ineens twee uur (vreemd :s) weet iemand waar deze kuren aan kunnen ligge? drivers zijn gewoon goed van geluidskaart.. hebbe altijd gewerkt dusja..
24 oktober 2006 22:09
gerbenkwakkel
Download/Upload Je veel? Mischien torrents dat heb ik ook welleens als ik torrents download;)
24 oktober 2006 22:11
pim1502
hij download veel films ja maar het is ook als hij nie download.. gewoon de laptop aanzet, ff muziekje aan verder helemaal nix.. en dan doet ie het nog kei rot
24 oktober 2006 22:40
revolution
Bij mij andere pc ook zelfde probleem, tot nu toe niet verholpen mij andere topic.
24 oktober 2006 22:42
pim1502
hmm zonde..
25 oktober 2006 12:24
louwrens
het kan een virus zijn draai HitmanPro,
doe eens windows update en dan aangepast, als hij klaar is met zoeken dan staan er meestal ook drivers, bij mij stond daar wel een nieuwe voor mn geluidskaart
25 oktober 2006 13:30
revolution
pc gewoon lekker weer formatteren!
25 oktober 2006 15:06
Account verwijderd
Quote van revolution op 25 Oct 2006 15:06[quote]pc gewoon lekker weer formatteren!
[/quote]
Dat noem ik niet echt een oplossing, dat zal ik alleen maar doen als het echt niet anders gaat. Vindt dit een beetje stomme antwoorden..
Zoals al gezegt draai eens een flink aantal scans. Probeer ook eens Windows Defender.
25 oktober 2006 15:20
roy92
Het klinkt misschien raar, maar misschien werkt het wel, heb het namelijk zelf ook gehad, en dit was de oplossing:
Een nieuw account aanmaken in Windows.
Probeer is of dat werkt, het was bij mij iig de oplossing.
25 oktober 2006 15:58
revolution
Quote van soemie op 25 Oct 2006 15:20[quote]Quote van revolution op 25 Oct 2006 15:06[quote]pc gewoon lekker weer formatteren!
[/quote]
Dat noem ik niet echt een oplossing, dat zal ik alleen maar doen als het echt niet anders gaat. Vindt dit een beetje stomme antwoorden..
Zoals al gezegt draai eens een flink aantal scans. Probeer ook eens Windows Defender.[/quote]
Die opmerking was voor mezelf.. en tjah ik heb alles al geprobeerd joh.. heeft allemaal geen zin.. en het ligt niet aan de player.. maar gewoon als ik enig activiteit maak dan stotterd ook het geluid.. dan moetje denke als ik me pc opstart dat geluidje van windows dan stottert ie ook.
maar iemand idee hoe je je geluidskaart moet updaten? dan moetje waarschijnlijk eerst weten watvoor geluidskaart je hebt? waar ken ik dat vinden? en waar kan je dan updaten?, want dit heb ik nog niet geprobeerd!