Je kan met everest opzoeken welke geluidskaart je hebt. Dan kan je op de site van je fabrikant kijken voor de drivers.
25 oktober 2006 17:25
easyboarder
Waarom wordt er meteen uit gegaan van een virus of spyware? Dat is wel een erg simpele oplossing vind ik.. aangezien het een laptop is draaien er vaak veel extra achtergrond programma's om speciale functies van de laptop te kunnen gebruiken. ga naar Start - uitvoeren en typ: MSCONFIG. ga dan naar het tabblad "Services" zet een vinkje bij "alle microsoft-services verbergen" en vink daarna alles wat er nog staat UIT! Klik dan op Toepassen en dan op OK. Dan restart je de laptop. als je dan nogsteeds hetzelfde probleem houdt, of je merkt dat sommige handige functies niet meer werken, ga je gewoon weer terug naar MSCONFIG en schakel je simpelweg alles weer terug in. Dit wordt vaak gedaan in de pc winkel waar ik werk en vaak helpt dat.
Succes!
25 oktober 2006 23:20
pim1502
nou er wordt vaak van een virus of spyware uitgegaan omdat deze troep soms makkelijk op je pc kan kome en deze kan soms je pc flink vertrage (waardoor dus ook je geluid kan stotteren) ..ik heb egt alles nagekeke maar kon nix vinde.. mijn broer gaat een nieuwe image terugzetten morge op sgool op zijn laptop en als die het dan nog nie goed doet denk ik dat het komt door iets met de processor.. naast het stotterende geluid is hij namelijk ook traag.. de muis bewege kan nie vloeiend want steeds stotterd deze dan
26 oktober 2006 18:51
easyboarder
heb je msconfig geprobeerd of niet....?
26 oktober 2006 20:00
styloco
ff andere os installeren om het software matige uit te sluiten
26 oktober 2006 23:16
pim1502
hij heeft een backup terug gezet en nu doet ie het weer.. tog iets in de pc dus waardor die ineens traag werd.. iets dat niet door een spyware en virusscanner werd gevonden