Ik heb the sims 2 met alle uitbreidingen. Alleen ik heb een probleem met het opstarten. The sims 2 orgineel wil wel starten en ook nog wel met kleine uitbreidingen voor objects (zoals christmas party pack, glamour stuf enz.). Maar als ik een andere grote uitbreiding installeer krijg ik direct na het filmpje de foutmelding:
The Sims 2 tm Pets X
Het programma is gecrasht, The sims 2 wordt nu afgesloten.
Ik heb geen extra objects gedownload en geinstalleerd dus daar kan het niet aan liggen. Opnieuw installeren helpt ook niets, heb het op meerdere computers.
Weet iemand wat het kan zijn?
24 oktober 2006 18:05
blueboxe
zijn het legale versies?
24 oktober 2006 18:12
Account verwijderd
Ja, je mag hier helemaal niet over illigale dingen praten en sinds in een grote fan ben van the sims heb ik ze allemaal legaal. Speelde eerst heel veel sims 1 en ben nu pas overgegaan op the sims 2..
24 oktober 2006 18:15
roy92
Heb je een no-cd crack geinstalleerd? (om geen cd te hoeven gebruiken), dit kan mogelijk de oorzaak zijn.
Wat je wel kan doen is een image opzoeken van The Sims 2, en die mounten in Daemon Tools (dit is als het goed is gewoon legaal:)). En misschien doet ie het dan wel..
24 oktober 2006 18:19
Account verwijderd
Ik gebruik idd een no-cd crack. Niet omdat hij illigaal is maar omdat je dan minder kans loopt dat je je cd's beschadigt, nu je het zegt heb ik het ook nog niet geprobeerd met de orginele cd's :P
Maar ik zal het proberen..
*EDIT:
Helaas hij doet weer hetzelfde, zowel bij het mini-image als de orginele cd's in de drive..
24 oktober 2006 18:20
roy92
Maar heb je de sims 2 nocd crack.exe vervangen voor de orginele sims2.exe ? Anders is het logish dat het nog steeds hetzelfde is;)
Maar de oorzaak ligt denk ik bij de no-cd crack.
24 oktober 2006 18:24
Account verwijderd
Ohw man ik wordt echt een beter vergeetachtig.. :P Was wel de bedoeling ja maar ben die .exe vergeten te vervangen. Zand erover en ik begin het weer opnieuw te proberen.. :P
24 oktober 2006 18:34
roy92
Ok, is goed. Je moet hem gewoon verwijderen en opnieuw instaleren. (of herstellen, als die optie er is). Laat ons weten of het je gelukt is, ben wel benieuwd
24 oktober 2006 18:37
Account verwijderd
Naja het gaat ook nog gemakkelijker gewoon de .exe van de cd weer terug kopieren ;)
Maar ik begrijp dat je denkt dat het aan de no-cd crack ligt maar hier ligt het volgens mij toch echt niet aan. Maar met de orginele cd en het mini-image werkt het weer niet..Ik heb deze keer toch echt weer de orginele .exe.
24 oktober 2006 18:43
roy92
M??r heb je wel de orginele .exe van de laatste uitbreiding die je hebt geinstalleerd gekopieerd? Anders schiet je er als nog niks mee op;)..dus niet van de sims 'basic' maar van het latste uitbreidingspakket.
Quote van soemie op 24 Oct 2006 18:55[quote]Jaja, had alleen maar no-cd van de laatste uitbreiding erop gezet. Maar deze heb ik dus eraf gehaald. Had namelijk al weer eens opnieuw geinstalleerd vanwege dit probleem nadat ik sims 2 orgineel speelde met de crack
[/quote]