Jaja, had alleen maar no-cd van de laatste uitbreiding erop gezet. Maar deze heb ik dus eraf gehaald. Had namelijk al weer eens opnieuw geinstalleerd vanwege dit probleem nadat ik sims 2 orgineel speelde met de crack
24 oktober 2006 18:55
blacksorcerer
Er is een uitgebreide site (van Maxis zelf) over The Sims, inclusief bijbehorende fora naar ik mij herinner, daar zullen vast al genoeg mensen zijn gekomen met dergelijke vragen.
Wellicht dat je daar meerdere mensen met hetzelfde probleem (en de oplossing hopelijk) tegenkomt?
24 oktober 2006 19:25
leviathan
dit zijn vaak standaardproblemen. en hievoor zul je dus echt naar de Electronic Arts support moeten, dat had je beter meteen kunnen doen al, het is een product van hun he...
Waarschijnlijk staat dit probleem ook opgelost bij de FAQ, het is waarschijnlijk gewoon een no-intro command op de command line in de snelkoppeling zetten. is wel bij meer EA games.
24 oktober 2006 19:26
Account verwijderd
Oke ik zal eens gaan kijken. Voor de rest heb ik het niet zo graag om meteen die servicelijnen te gaan bellen voor een hoop geld, vraag het liever eerst even op een forum ofzo daar vertellen ze je te minste gratis iets.. ;)
*EDIT:
Het enige wat ik kan vinden is dit:
Crashing after the first game screen or splash screen can be caused by a few different things, including (but not limited to) an incompatible video card, older drivers for a compatible video card or sound card, or a corrupted version of Direct X. There are several steps we can take to try and resolve this issue.
1.) Videokaart: nVidia Geforce 6150, moet goed genoeg zijn voor the sims 2.
2.) DirectX heb ik de nieuwste, want heb ook sinds kort Flight Simulator X en die heeft de nieuwste geinstalleerd.
3.) Heb de nieuwste (?) driver van de packard bell site.
24 oktober 2006 19:53
louwrens
Op nzone.com kun je pc testen,
[url]http://www.nzone.com/object/nzone_sims2_home.html[/url]
ff op de button "Click here to test your system" klikken dan op de button "Can you run it?" mss moet je een ActiveX of Applet installeren dan Ja doen.
24 oktober 2006 20:21
leviathan
Quote van soemie op 24 Oct 2006 19:53[quote]Oke ik zal eens gaan kijken. Voor de rest heb ik het niet zo graag om meteen die servicelijnen te gaan bellen voor een hoop geld, vraag het liever eerst even op een forum ofzo daar vertellen ze je te minste gratis iets.. ;)[/quote]ik bedoelde dan ook het support forum van EA, niet de helpdesk... daar weten ze altijd meer als hier.
Quote van soemie op 24 Oct 2006 19:53[quote]
3.) Heb de nieuwste (?) driver van de packard bell site.[/quote]en ik neem aan dat je hiermee je sound driver bedoeld?
Probeer het eens met een no-cd crack (wel eerst je originele .exe backuppen he)
als het dan wel werkt dan weet je dus dat de fout in je exe bestand zit en niet in je drivers.
25 oktober 2006 11:11
leviathan
^edit. ik bedoelde een andere crack, dus niet diegene die je al gebruikte.