Als ik met Battlefield online ga, word ik er elke keer door pinkbuster afgegooid omdt ik een te hooge ping heb. Kan iemand mij uitleggen wat dit inhoud? Want het is erg erri.
En als k Rollercoaster 3 opstart dan krij ik geen beeld. Dit is gebeurd naat ik de nieuwe videokaart erin heb gezet (nvidia 7600GS)
Alvast bedankt
11 augustus 2006 22:24
blacksorcerer
Het zijn 2 totaal verschillende problemen...
Als je ping te hoog is, dan wordt er met iets anders al veel bandvreedte gebruikt, zoals een downloadprog of iets anders dat aan het down- of uploaden is.
En dat met die videokaart, dat kan liggen aan de drivers... dus de vraag: heb je de nieuwste gedownload van de NVidia site?
en anders moet je ff kijken of je bij dat spel, voordat je het opstart je de instellingen kan wijzigen (bijv als je 1e x het spel opstart of bij Start > Alle Progs > RCT3 > Icoontje wat duidt op instellingen.
Wat vervolgens moet dat hoor je dan wel, eerst ff kijken hoe en wat precies ;)
11 augustus 2006 22:36
dj_appa
pinkbuster is een progje dat de server beschermt tegen cheaters of hackers,,
en dus ook iemand kickt als haar of zijn ping te hoog is,, dus dat je niet een snelle of goede verbinding hebt met die server
11 augustus 2006 22:52
roy92
hoe kan ik de verbindig verbeteren?
de drivers zijn allemaal up-to-date en ik kan geen updates vinden.
11 augustus 2006 22:56
dj_appa
heb je draadloos ?
11 augustus 2006 23:14
blacksorcerer
doe eens een test op bijv www.speedtest.nl en plaats de resultaten hier.
kijk op je pc (dus niet op internet) welke versie je van videodrivers hebt en welke versie je van RCT3 hebt en plaats dat ook hier :p
11 augustus 2006 23:42
easyboarder
Als je een trage verbinding hebt kun je de tweak toepassen dat windows geen 20% bandbreedte meer vreet (te vinden op TW)
12 augustus 2006 02:24
roy92
Quote van blacksorcerer op 11 Aug 2006 23:42[quote]doe eens een test op bijv www.speedtest.nl en plaats de resultaten hier.
kijk op je pc (dus niet op internet) welke versie je van videodrivers hebt en welke versie je van RCT3 hebt en plaats dat ook hier :p[/quote]
Er is maar 1 versie van RCT3, dus dat is makkelijk.
Download
254.2 KByte/sec
(=2034 kbps)
Upload
30.8 KByte/sec
(=246 kbps)
Connection
1020.0 Conn/min
Ping test Nederland
12.0 ms
Er word hier draadloos geinternet.
12 augustus 2006 08:04
blacksorcerer
De testresultaten wijzen uit dat je verbinding in orde is en er dus normaal gegamed zou kunnen worden.
Maar omdat het draadloos is kan het zijn dat een van je huisgenoten de internetverbinding gebruikt terwijl jij wil gamen en dat je dan een hoge ping krijgt en pUnkbuster (niet pInkbuster dus :p) kickt je dan.
Probeer een keer als je huisgenoten niet thuis zijn of niet op de pc zijn, de speedtest te doen, als deze weer normaal is, met een ping van minder dan 50 ms, te gamen voor een uurtje, en als je dan gekicked wordt voor te hoge ping, sluit je de game en doe je de speedtest om te kijken wat je ping op dat moment is.
Het zou kunnen dat iemand anders eventueel meegeniet van je draadloos internet...
dus hoe is je beveiliging ervan eiglijk?
Wat betreft RCT3: daar zijn wel degelijk al updates voor!
namelijk al, kijk hier op de offici?le site
Je hebt uiteraard wel ook een legale versies nodig... ;)
12 augustus 2006 12:11
roy92
Ik ben nu de update 2 voor RCT3 aan het downloaden.. Ik kan niet het internet prberen als niemand het internet gebruikt, aangezien er altijd wel iemand op zit.
Zou het een optie zijn om een kabel te leggen?
Edit:
Ik kan de patch niet installeren, terwijl hij wel legaal is.