het gaat meer om het probleem ?f je draadloos goed verbinding kan maken (de signaalsterkte) aangezien je draadloos netwerkverbinding toch wel sneller is als je internetverbinding. en als je dus geen connectieproblemen hebt zal een kabel niet veel uitmaken, het probleem zal waarschijnlijk wel bij je mede-netwerkgebruikers liggen, down- en uploaden is een zeer ernstige vorm daarvan.
12 augustus 2006 14:08
louwrens
volgens onze pc winkel daar en ventje van zegt dat draadloos niet super werkt met online gamen dus draadloos en gamen gaat niet super
13 augustus 2006 22:08
dj_appa
en daar heeft hij gelijk in.
13 augustus 2006 22:12
leviathan
ik heb vrijwel nooit problemen met mijn draadloos internetverbinding, en gamen gaat ook erg lekker.
het ligt gewoon meer aan de connectiviteit in je huis, als je allemaal dikke muren hebt etc, en betonnen verdiepingen, dan is het aanzienlijk lager als een houten hutje.
14 augustus 2006 10:40
dj_appa
ja daar heb je ook wel gelijk in ja, beton is echt heel slecht voor je verbinding
14 augustus 2006 11:22
louwrens
wij hebben beton muren echte rotmuren daargaat het signaal van mij door een nog ff daar een houten met gipsplaten. bij mij gaat het slecht online gamen dus ik ben een kabeltje aan t leggen
14 augustus 2006 11:37
Account verwijderd
Wat het probleem betreft van RCT3, probeer het spel eens opnieuw te installeren. Het kan zijn dat het nog gewend is aan de oude videokaart en dus geen goed beeld geeft.
gr Soemie
14 augustus 2006 11:39
roy92
Ik heb de nieuwe videokaart erin gezet, toen geformatteerd, toen de drivers voor de videokaart erop gezet, en toen RCT3 geinstalleerd.
14 augustus 2006 11:43
leviathan
alleen de vga drivers of ook nog andere dingen? zoals windows update etc. daar zou het dus ook aan kunnen liggen als je die drivers niet hebt.
14 augustus 2006 12:42
louwrens
.NET framewrok 2.0 heb je bij ATi ook nodig ofzo waarom weet ik niet