Maar beetje raar dat er geen melding komt bij het blauwe scherm. Dan denk ik toch een softwarematige fout. Want bij hardware krijg je vaak een verhaal of wat dan ook erbij. CHeck al je software//drivers even.
17 juli 2006 15:52
louwrens
d3nnis89 zei op: - [quote]- Computerkast van binnen stofvrij maken
- Kijken of je videokaart misschien los zit (eerst ff eruit halen en dan opnieuw erin klikken)
- Kijk ook ff of je voeding nog goed is
- Bios juist instellen (eventueel updaten)
- Oude driver van videokaart verwijderen (ff opnieuw opstarten)
- Nieuwe driver downloaden en installeren (van de website van de fabrikant) En daarna weer opnieuw opstarten[/quote]
- Koelblad van de videokaart schoonmaken en/of die van de CPU
-met een losse videokaart moet je voeding minimaal 300W zijn
17 juli 2006 22:10
roy92
Louwrens, dat met die 300watt is bullshit. Bij de paradigit hebben ze een PC die op 200watt draait, met zo'n 512mb kaart. Een top systeem (en erg duur!) Dus van die 300watt is bullshit.
18 juli 2006 10:49
sara_shit
Holy Shit, too much computernerds aaah eng
18 juli 2006 12:40
b-seth
yep... ano....
blijf hier actief dan word je er ook een sara^^
18 juli 2006 12:44
sara_shit
Dat zou wel vet zijn(H) Al denk ik niet dat dit mijn lot is..zal wel wegrotten hier achter msn met dit geweldige weer en in de fantastische Winsum, waar o zoo veel valt te beleven..Amen
18 juli 2006 12:45
b-seth
Amen.. sara..
ik ben al begonnen met het ritueel(H)
over paar maande hoor ik hierbij..
18 juli 2006 12:48
sara_shit
Basset....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*note aan de moderator...ik weeeeet dat ik irritant ben:)dus dat je dat nie straks hoeft te zeggen of me eruit hoeft te kicken:)* bij voorbaat bedankt, met vriendelijke groet
~Sara~
18 juli 2006 12:51
b-seth
LoL.....
18 juli 2006 12:52
keitaro
sara_shit zei op: - [quote]Basset....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*note aan de moderator...ik weeeeet dat ik irritant ben:)dus dat je dat nie straks hoeft te zeggen of me eruit hoeft te kicken:)* bij voorbaat bedankt, met vriendelijke groet
~Sara~[/quote]
Wat heeft men aan dit soort posts. Dit forum is er voor om mensen elkaar te helpen met fouten en of andere problemen.