Mja, je hebt gelijk..voel me opeens verlicht..ik hoor MSN al ''Sara'' roepen, mensen dit was het, ik zie het licht....
18 juli 2006 13:09
b-seth
:O
18 juli 2006 21:16
roy92
Uh...Sara? Alles ok met jou? Ga naar een of ander paranormaal forum ofzo, maar ik denk niet dat je hier iets te zoeken hbet;).
18 juli 2006 21:22
sara_shit
Jawel, heb ook normale vragen hoor:)(mss kun je zelfs helpen:O) was hier gwn aan het kloten:P gek kind 8)
18 juli 2006 21:29
ali
b-seth zei op: - [quote]hey... elke keer als ik aan het gamen ben komt er heel vaak een blauwe scherm ineens... dan loopt pc vast en moet ik steeds weer opnieuw starte...
en ik heb genoeg geheugen en alle shit dus ik snap nu niet wat er is... kan iemand plz helpe?[/quote]
Wehehe, AGP Fastwrite kan je uitzetten door Omega drivers te downloaden! ( even zoeken, hier had ik ook een topic over gemaakt)
Als het dan nog niet lukt moet je de instellingen van je game op het laagste zetten.
En owjah... ik ben geen computernerd...weet je zelf ook wel!
19 juli 2006 17:39
b-seth
:o danke voor advies...:).... maar ik heb probleem al... kheb die nieuwe driver verwijderd en nu gaat alles gwn goed:)
geen computernerd!!!!?!?!:o:o:o??:p
19 juli 2006 17:49
roy92
Ali is idd geen nerd, h? Ali?;)
19 juli 2006 17:54
keitaro
Nee is gewoon een otaku... (japans voor een vreslaafde die niet anders doet :P).
Of hij kent doe het lkkr zelf met pc's handboek uit zijn hoofd :P
19 juli 2006 18:30
ikkus
Niemand hier is een nerd,
Wij gewoon mensen die graag met computers werken of gamen.
En wie nerd noemt gaat eraan8o|8o|:p
19 juli 2006 20:24
b-seth
keitaro zei op: - [quote]Nee is gewoon een otaku... (japans voor een vreslaafde die niet anders doet :P).
Of hij kent doe het lkkr zelf met pc's handboek uit zijn hoofd :P[/quote]