Ey,
Ik heb erg veel problemen met die games!
NFSMW valt uit en hoor ik het geluid nog.
CoD 2 valt uit, hoor ik het geluid nog.
Waar ligt dit aan? ik heb van beide spellen de goede systeem eisen maar....!
Wie kan mij helpen?
Owjah: Mijn Videokaart enzow kan je zien in mijn profiel! Als je reageert van: update je videokaart, geef ook ff de link! (ATI 9800 XT)
07 juli 2006 18:32
christiaan
Dan zeg ik dat maar meteen
Hier de drivers voor je videokaart
[url]http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=293[/url]
07 juli 2006 18:42
ali
christiaan zei op: - [quote]Dan zeg ik dat maar meteen
Hier de drivers voor je videokaart
[url]http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=293[/url][/quote]
Ja welke?
En is het probleem opgelost als ik mijn videokaart update?
07 juli 2006 19:19
christiaan
Klik op Radeon > Windows Catalyst > Dsl high speed > package install (de grootste)
Ik denk dat het dan opgelost is.. het is namelijk wel een typsich driver probleem.
07 juli 2006 20:12
ali
Nope, ik heb de Catalyst Control Center gedownload en nog steeds geen resultaat! Ik was zo eventjes CoD 2 aan het spelen en toen viel hij opeens uit, en ging na tijdje weer verder, ik dacht: ik doe maar snel CTRL+Alt+DEL.
En toen kwam deze melding:
Ik snap hem niet... waar ligt het probleem nou dan aan?"want mijn systeem kan het wel aan! getest op srtest.com
En zoals je ziet veranderd mijn schermresolutie in 648x400 !
07 juli 2006 20:55
roy92
Ok?..., neem is een kijkje in de bios. Kijk of video-hardware of iets in die term op PCI staat ipv AGP/PCI-e
Dat probleem had ik ook, neem is een kijkje, misschien is jdat ook wel jouw probleem;)
De fout die jij krijgt betekent dat je videokaart het niet aankon, en het programma VPU recover hem heeft 'hersteld'.
07 juli 2006 21:22
ali
roy92 zei op: - [quote]Ok?..., neem is een kijkje in de bios. Kijk of video-hardware of iets in die term op PCI staat ipv AGP/PCI-e
Dat probleem had ik ook, neem is een kijkje, misschien is jdat ook wel jouw probleem;)
De fout die jij krijgt betekent dat je videokaart het niet aankon, en het programma VPU recover hem heeft 'hersteld'.[/quote]
WTF :P waar moet ik naartoe als ik in de bios ben?
07 juli 2006 21:26
caspar
D?t heb ik ook! Alleen dan bij 1 fimple en nergens anders bij, ik ga er zo nog even een topicje over maken
07 juli 2006 21:39
roy92
Dat is bij iedere bios anders;)
Bij mij staat ie bij Advanced-> Chipset settings. Moet je maar even zoeken. Je moet Primary Graphics Adapter (in die term iig) hebben. En die moet op AGP/PCI-e staan (ligt eraan wat je hebt)
07 juli 2006 21:41
ali
Maja... het zit dus aan mijn videokaart?
Want als het aan mijn videokaart ligt ga ik die vervangen!