NIET VERVANGEN. Ik had dat eerst ook, en nadat ik het heb goed gezet in m'n bios, kan ik nu weer prima games spelen. DUs eerst ff goed zoeken, waar het euvel zit bij de configuratie,
Bij PNP/PCI Configurations:
[table border=1][tr][td]PCI/VGA Pallete Sonoop o.i.d.[/td]
[td]=Disabled[/td]
[/tr][tr][td]Assign IRC for VGA[/td]
[td]= Enabled[/td]
[/tr][/table]
Wat moet ik hiermee? Iets veranderen?
07 juli 2006 22:23
christiaan
Zet die transfer mode eens op 8x. Gerjan had dit probleem ook en heeft toen iets in windows zelf gedaan geloof ik
dus gerjan.. reageer ff ;)
08 juli 2006 01:23
roy92
Okj?, wat ik bedoelde staat goed. Maar je zou idd de transfer mode is op 8x kunnen zetten, is kijken wat dat doet. Heb je een tv op je pc aangesloten (via de tv-out) schakel die eens bij eigenschappen van beeldschem uit. Misschien dat je dat wel je games goed kunt spelen (dat heb ik iig wel)
08 juli 2006 11:10
gerjan
oke ik had ook zo'n soort probleem
mijn probleem was dat agp fastwrite op aan bleef staan ookal zette ik dat uit bij (eigenschappen van beeldscherm --> instellingen --> geavanceerd --> smartgart)
daar moet dat UIT staan
mijn oplossing
deze drivers: Omega Drivers
bij de installatie wordt er gevraagd of je agp fastwrite aan of uit wil hebben ZET DAT UIT!!
dit was mijn probleem ik weet niet of jij dat ook hebt maar probeer het iig!
verder moet je sowieso VPU Recover uit zetten!
ik hoop dat je hier mee geholpen bent anders horen we het wel
08 juli 2006 18:11
ali
[img]http://img95.imageshack.us/img95/8620/untitled12en.png[/img]
Oke, we zijn er bijna...
Dus als ik het nu goed begrijp moet ik Snel Schrijven uit zetten.
En AGP snelheidsinstellingen op 8x zetten.
09 juli 2006 11:06
henniemix
roy92 zei op: - [quote]NIET VERVANGEN. Ik had dat eerst ook, en nadat ik het heb goed gezet in m'n bios, kan ik nu weer prima games spelen. DUs eerst ff goed zoeken, waar het euvel zit bij de configuratie,[/quote]
Ik heb een tijdje geleden ook last gehad van een soortgelijk probleem. Ik heb toen mijn bios een update gegeven en dat heeft toen goed geholpen. Misschien kan jij dit ook proberen en ben je dan geholpen!
09 juli 2006 11:18
roy92
Weet je zeker dat je ook je drivers hebt upgedate, Ali? Want normaal zie je al die tabs niet meer, maar zit het allemaal in catalyst. Je moet Catalyst + Drivers updaten!;)
09 juli 2006 11:46
ali
roy92 zei op: - [quote]Weet je zeker dat je ook je drivers hebt upgedate, Ali? Want normaal zie je al die tabs niet meer, maar zit het allemaal in catalyst. Je moet Catalyst + Drivers updaten!;)[/quote]
Jah ik weet echt niet waar ik die dingen kan downloaden. Als iemand mij nou een link geeft die eindigt op .exe :p
Drivers voor de Radeon 9800 XT