sinds een tijdje loopt most wanted vast na een tiental minuutjes gamen, heb de legale versie ervan, heb het nogal gespeeld maar had er toen geen last van
heb al eens opnieuw ge?nstalleerd maar dit haalde nix uit
19 juni 2006 21:37
louwrens
Driver updaten misschien wordt je videokaart of cpu te warm waardoor hij niet goed doet
19 juni 2006 21:41
christiaan
Bij mij loopt het spel ook altijd vast na een paar minuten. Het geluid slaat dan ook over etc. Maar na ierts van 10 seconden gaat hij gewoon weer verder ;). Kijk ff bij je hdd lampjes van je kast of hij bezig is als hij vastloopt. Als dat zo is moet je gewoon ff wachten. Is misschien een fout in patch 1.3
20 juni 2006 08:23
goof
hij doet niet verder hij sluit gewoon het spel af
temperatuur van cpu ligt rond de 42? als ik game, kzou ni wete of da normaal is
20 juni 2006 08:40
leviathan
christiaan zei op: - [quote]Is misschien een fout in patch 1.3[/quote]Hij heeft nergens verteld dat ie die heeft, dus dat zou wel een oorzaak kunnen zijn, aangezien de standaardversie nogal vol zit van de grafische bugs. Dus probeer de update eens...
20 juni 2006 09:41
goof
heb patch ge?nstalleerd maar dit verandert nix het spel blijft vastlopen en sluit zich dan zelf
20 juni 2006 13:57
christiaan
Het heeft toch met je hardware te maken denk ik, heb je al geprobeerd het spel opnieuw te installeren?
20 juni 2006 16:31
roy92
Lees in z'n startpost...:)
Ik zou het eerlijk gezegt niet weten! Probeer is te kijken of in je bios enzo alles goed staat. Dat had ik ook bij NFSMW...daar stond bij Hardware configuratioon me vidoekaart op PCI ipv AGP ingesteld. Ik he er al meerde mee geholpen, dus ik zou zeggen, chek het fftjes;)
20 juni 2006 16:38
blueboxe
heb je onlangs nog nieuwe drivers gedownload? dat is bij mij altijd zo die werken nooit. als het spel het vroeger wel deed, dan kan je systeemherstel proberen?
probeer anders contact op te nemen met de helpdesk van het spel
20 juni 2006 16:39
goof
heb ati catalyst control center ge?nstalleerd anders kon ik battlefield niet spelen maar zal dat is verwijderen en kijken of het dan gaat
wel merk ik op da na het vastlopen men harde schijf bezig is met vanalles maar kzou ni wete wa