Ik denk eerlijk gezegd dat het ook niet aan drivers ligt, want als je verkeerde drivers hebt, start het spel niet eens op (of sluit meteen weer af)
20 juni 2006 19:46
louwrens
mischien moet je sp2 installeren want je hebt nog sp1
20 juni 2006 19:56
blueboxe
christiaan zei op: - [quote]Ik denk eerlijk gezegd dat het ook niet aan drivers ligt, want als je verkeerde drivers hebt, start het spel niet eens op (of sluit meteen weer af)[/quote]
nou, in dat geval systeem herstel tenzij je nog wat anders hebt gedaan, zoals bepaalde programma's geinstalleerd waardoor het mss zou kunnen chrashen
20 juni 2006 19:56
goof
heb ondertss al sp 2 toch al een tijdje, heb ook vpu recover uitgezet maar krijg catalyst control center niet van pc, as ik de?nstalleer start hij gwn opnieuw op en verandert er nix
als most wanted is afgeslote moet ik pc heropstarte voor ik het opnieuw kan spele waarna het toch opnieuw weer uitvalt :s
20 juni 2006 19:59
djoey
zou ook gewoon heel simpel spyware kunnen zijn..
hij had er eerst geen last van. dusja..
21 juni 2006 00:17
goof
probleem is opgelost, heb driver van videokaart geupdate en het lukt weer
iedereen bedankt voor de hulp
heb nog vraagje is wel off topic: khad op deze site is gevonde oe da ge u loginscherm uitzet, das as je pc opstart da je direct op beginscherm kwam maar kvind dit nimeer trug, weet iemand soms hoe dit moet?
21 juni 2006 10:37
gerjan
ander topic
hier is ookal een topic over (even zoekfunctie gebruiken volgende keer)
21 juni 2006 13:59
goof
bedankt had al gezocht tss de andere topics maar had et ni gevonde
21 juni 2006 19:31
christiaan
Hoevaak is dat wel niet gezegd.. dat je je drivers meost updaten...
22 juni 2006 14:36
leviathan
dan valt het hier nog reuze mee, ik kan je zo een forum geven waarop dit soort frustrerende onzinnigheden meerdere malen per dag komen.